چند ساعت مانده به مهلت نقل و انتقالات؛ «کدام بازیکن از «سه لیست»! حسین‌خانی جذب می شوند؟! «سیاست رونالدینهویی حسین‌خانی!»

شفافیت در ورزش/چند ساعت دیگر پنجره نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر فوتبال ایران بسته خواهد شد. علیرغم لیست پر و پیمان فرزاد حسین‌خانی که در آن نام برخی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس بود، مس کرمان تاکنون دو بازیکن از تیم هوادار را جذب کرد. ابتدا حسین‌خانی لیستی پر از ستاره را در اختیار باشگاه از تیم‌های استقلال و پرسپولیس و سپاهان گذاشت که در همان زمان شائبه شد که حسین‌خانی می‌خواهد سنگ بزرگ جلوی پای باشگاه بگذارد! سپس حسین‌خانی شخصا به سراغ بازیکنان مختلف رفت و مذاکره کرد! بعد از این ماجراها مشخص شد که حسین‌خانی لیست سومی را در اختیار باشگاه قرار داده تا باشگاه آن نفرات را جذب کند.
آنچه مشخص است، تلاش مدیریت باشگاه برای باز کردن پنجره نقل‌وانتقالاتی بود. جایی که محمد کهندل با صدور چک شخصی، پنجره تیمش را باز کرد تا بهانه‌ای دست حسین‌خانی ندهد. البته درست است که نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال ایران تا ساعاتی دیگر بسته می‌شود اما مس می‌تواند سه بازیکن آزاد را در خارج از زمان نقل‌وانتقالات جذب کند و به لیست فیفا خود اضافه کند.
گویا شنیده شده است که حسین‌خانی یک مدافع استرالیایی را مد نظرش دارد و در روزهای آینده به فهرست تیمش اضافه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *