اظهار نظر جنجالی سرمربی مس؛ «دلال تیم را به لیگ برتر آورد»!(ویدئو و یادداشت) جناب اسطوره؛ این دیگه چه حرفیه؟!

شفافیت در ورزش/ حواشی کنفرانس خبری فرزاد حسین‌خانی پس از بازی با نفت مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد. شب گذشته برنامه فوتبال برتر کنفرانس خبری فرزاد حسین‌خانی را منتشر کرد و در آن، حسین‌خانی در پاسخ به سوال یک خبرنگار که مدعی شد دلال معروفی به نام «الف» در اطراف تیم چکار می کند؛ وی به صراحت، همانطور که در کلیپ پخش شده توسط برنامه فوتبال برتر مشخص است، عنوان می کند؛
دلال تیم را به لیگ برتر آورده اما بقیه نتوانستند!.
اعتقاد ما آن است که عملکرد خوب مدیریت باشگاه و حمایت شرکت مس و همچنین اتحاد تمام هواداران و مسئولین سبب شد تا تیم مس راهی لیگ برتر شود؛ اینکه حسین‌خانی بر چه اساسی این صحبت را مطرح می کند به خود ایشان ربط دارد! درحالی که این روزها شنیده شده تمام حواشی و درگیری های اطراف تیم مس کار این دلال است این صحبت حسین‌خانی ثابت می کند ما اشتباه نمی کردیم. البته بر همین اساس شنیده شده باشگاه مس نیز به صورت رسمی علیه این فرد در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرده بود، حسین‌خانی نیز در کنفرانس خبری به شدت علیه باشگاه مس موضع گرفت و تا توانست مسوولین باشگاه مس را کوبید.
به راستی که چه اتفاقی افتاده که حسین‌خانی می‌آید و در کنفرانس خبری از این دلال حمایت می‌کند و سند صعود به لیگ برتر را به نام این دلال می‌زند؟! این گفته آقای حسین‌خانی در رسانه‌های ملی از جمله شبکه سوم سیما پخش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *