گادوین منشا تهدید کرد؛ فسخ می کنم و از ایران می روم!

شفافیت در ورزش/ گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای تیم مس رفسنجان که فصل قبل عنوان آقای گلی لیگ برتر را کسب کرده بود امسال علارغم حمایت های محمد ربیعی از وی در چندین مرحله، اما می توان گفت یکی از ضعیف ترین مهاجمان لیگ برتر فوتبال کشور در نیم فصل اول بود. به همین دلیل به نظر می‌رسد در نقل و انتقالات زمستانی یکی از جدا شده‌های قطعی باشگاه مس رفسنجان خواهد بود، مگر اینکه اتفاقات دیگری رخ دهد که مهاجم نیجریه‌ای را مجاب به ماندن در تیم فعلی‌اش سازد، هر چند با توجه به شواهد و قرائن تقریباً بعید و امری محال به نظر می‌رسد که محمد ربیعی او را در مس نگه دارد! حالا گادوین منشا با یکی از رسانه ها مصاحبه کرده و صحبت هایی را نیز مطرح نموده که به بخشی از آنها اشاره خواهیم کرد؛

🛑 باشگاه بالاخره برای تو بلیت تهیه کرد تا به رفسنجان بروی!؟
بله چند روزی بود که منتظر بودم تا اینکه باشگاه برایم بلیت تهیه کرد تا به رفسنجان بروم تا ببینم شرایطم با باشگاه چه خواهد شد.

🛑اما به نظر سرمربی تیم مس رفسنجان روی ماندن تو نظر مثبتی ندارد؟!
نام من در چهار بازی اخیر تیم مس رفسنجان در بین ۱۸ بازیکن هم قرار نداشته، به همین دلیل در شرایط روحی خیلی خوبی قرار ندارم.

🛑هر دلیلی که باشد به نظر گل نزدنت حتی یک گل، از ابتدای فصل موجب شده که دیگر تو را نخواهند؟!
من هم یک بازیکن هستم و برای هر بازیکنی ممکن است این مشکل پیش بیاید که در مقطعی دچار مشکل شود اما در این بین باید این را هم در نظر بگیرید که من اصلاً در چند مدت اخیر شرایط روحی خوبی نداشتم، به همین دلیل هم نتوانستم خودم را پیدا کنم اما باور کنید من مقصر اصلی این شرایط نیستم.

🛑الان برنامه ات چه خواهد بود؟!
باشگاه تا به حال به همه ۵۰ درصد پرداخت کرده اما به من ۲۰ درصد. اگر فصل نقل و انتقالات هم تمام شود من می‌توانم به شکل کاملاً قانونی و یکطرفه قراردادم را با باشگاه فسخ کنم و به نیجریه کشورم برگردم.

🛑واقعاً این حرف آخر تو است؟!
فعلاً این حرف آخرم است و صحبت دیگری ندارم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *