فرزاد حسین خانی: اگر مشکل من هستم امروز برکنارم کنید! ✍️آقای حسینخانی؛ با !بادیگارد! به کنفرانس می آیید؛ کی جرات و توان برکناری شما را دارد؟!

شفافیت در ورزش/ فرزاد حسین‌خانی عادت دارد که وقتی یک بازی را می‌برد، در کنفرانس خبری علیه چند نفر موضع بگیرد.
به قول یکی از خبرنگاران استان، فرزاد حسین‌خانی تاکنون سه برد داشته که آن هم مقابل تیم‌های ته جدولی بوده است و هر وقت در کرمان برد بدست آورده ، پس از برد، در کنفرانس خبری علیه باشگاه صحبت کرده و تمام ارکان باشگاه را به جان هم انداخته است. دیروز نیز پس از برد مقابل نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری، به انتقاد از باشگاه پرداخت و مدیریت باشگاه را زیرسوال برد و یا این کار، نگاه‌ها را به سمت خود آورده؛ کاری که به خوبی بلد است!
حسین‌خانی در کنفرانس خبری روز گذشته بسیار تاکید داشت روی این موضوع که اگر مشکل تیم من هستم، من را برکنار کنید!
آقای حسین‌خانی؛ شما از ۱۵ بازی در نیم فصل اول ۱۱ امتیاز کسب کردید و اگر گواردیولا جای شما بود، تاکنون ۲ بار برکنار شده بود. کدام سرمربی ایرانی را سراغ دارید که این نتایج را گرفته باشد و در سمت خود باقی بماند و بعد طلبکار هم باشد؟!
شفاف بگوئیم؛ آقای حسین‌خانی کسی جرأت ندارد شما را بردارد. وقتی شما با ۲ تا ۳ بادیگارد در کنفرانس خبری حاضر می‌شوید (به عنوان مثال؛ همین بازی قبل) و وقتی خبرنگاری طبق گفته شما صحبت نمی‌کند و از شما انتقاد می‌کند فردایش ۱۰ نفر زنگ می‌زنند و تهدید می‌کنند؛ فرض می‌کنیم که شما را برداشتند؛ مگر می‌گذارید باشگاهی باقی بماند؟! قطع به یقین باشگاه را با خاک یکسان می‌کنید. در یک دهه گذشته سلطان بلامنازع باشگاه مس جنابعالی بودید و هر کاری دلتان خواسته کرده‌اید و امسال نیز از اول فصل و جذب بازیکنان اختیار تام داشتی. وقتی می‌گویید که اگر مشکل تیم من هستم من را برکنار کنید؛ باید بیایید بگویید که کسی جرات برکناری شما را ندارد؛ تمام!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *