حسین‌خانی سرمربی مس کرمان در کنفرانس مطبوعاتی: «برخی رسانه ها با فشار بر سرمربی و مدیرعامل باشگاه سال‌ها در صعود تیم به لیگ برتر اخلال ایجاد کردند!» آقای حسینخانی؛ به هواداران بگویید چه کسی نگذاشت تیم مس به مدت هشت سال به لیگ برتر برگردد؟!

شفافیت در ورزش/ فرزاد حسین‌خانی که عادت دارد همیشه توپ را در زمین دیگران بیاندازد و خود را تبرئه کند در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مس کرمان در مقابل نفت مسجد سلیمان باز هم توپ را در زمین باشگاه مس کرمان انداخت . البته حسین‌خانی در این کنفرانس توپ را در زمین برخی دیگر نیز انداخته و گفت؛
«برخی رسانه ها با فشار بر سرمربی و مدیرعامل باشگاه سال‌ها در صعود تیم به لیگ برتر اخلال ایجاد کردند!» بله، این صحبت را حسین‌خانی کرد اما بهتر بود ایشان در همین جلسه می گفت کدام بزرگوار و بزرگواران در این سالها به این برخی از رسانه ها خط می دادند و بر روی آنها فشار می آوردند تا آنها بر علیه باشگاه و تیم مس کار کنند؟! عکس عظیم الجثه چه کسی به یکباره در روی سکوهای ورزشگاه باز می شد تا سرمربی وقت تیم مس برود زیر فشار؟!چه کسی در باغ لاکچری خود در اطراف ماهان شبانه روز نقشه می کشید تا این تیم به لیگ برتر باز نگردد و معتقد بود این تیم باید در زمان خاصی به لیگ برگردد؟! راستی چه کسی بود که می گفت در سال ۹۳ تیم با قصد می باخت تا مدیرعامل وقت باشگاه برکنار شود اما در نهایت کار از دست در رفت و تیم سقوط کرد؟! این دلال معروف به نام «م-الف» چندین ماه است در کرمان حضور دارد و سوال این است در این مدت در منزل چه کسی در باغی لاکچری در اطراف ماهان جا خوش کرده؟ این دلال معروف به دستور چه کسی به برخی بازیکنان مس زنگ می زند و طلب پول می کند؟چون برخی از بازیکنان اخراج شده از تیم حرف های عجیبی می زنند! . کاش حسین‌خانی به این موارد نیز اشاره ای می کرد و می گفت که آیا این فرد و افراد را می شناسند یا خیر؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *