فدراسیون سر رفسنجان را برید؛ «آقایان در شرکت مس؛ مقصر شمایید!» «چقدر جای سعدمحمدی این روزها خالیست!»

شفافیت در ورزش/ مس رفسنجان در خانه مقابل نساجی با نتیجه ۱-۱ متوقف شد.
در دیداری که دو گل تیم مس رفسنجان توسط داوران به اشتباه مردود اعلام شد، مس دو امتیاز حساس را از دست داد. خیلی جالب است که مس رفسنجان در رده دوم تیم‌هایی است که از اشتباهات داوری متضرر شده است و با این وجود، دوستان می‌گویند که چرا مس رفسنجان سهمیه نمی‌گیرد؟!
آقایان؛ چرا این سوال را از خودتان نمی‌پرسید که فدراسیون چه بلایی سر مس رفسنجان آورده است؟! ۲۴ ساعت قبل از شروع بازی، از محرومیت بازیکن تیم مس خبر می‌دهند؛ درحالی که می‌بایست ۴۸ ساعت قبل اعلام شود. از اینکه شرکت مس به باشگاه‌هایش پول نمی‌دهد می‌گذریم اما وقتی شرکت مس و در رأس آن دکتر رستمی پشت تیم‌هایش نیستند؛ چه انتظاری از فدراسیون فوتبال است؟! الان سر تیم مس رفسنجان بریده شد؛ شک نکنید چند روز دیگر نوبت مس کرمان نیز خواهد رسید. در زمان مدیریت دکتر سعدمحمدی، مگر فدراسیون جرأت می‌کرد که بخواهد حق باشگاه‌های مس را بخورد! وقتی پدر خانواده پشت بچه‌هایش نباشد، انتظار هرچیزی را باید داشت.
این اتفاق دارد می‌افتد و دوستان در شرکت مس علی‌الخصوص آقای رستمی و قره خانلو به جای اینکه به دنبال حمایت از تیم‌هایشان باشند، به دنبال عزل و نصب مدیران هستند تا ثابت کنند آنها نیز برای خودشان قدرت دارند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *