شایعه صحبتی عجیب در شرکت مس؛ «سال آینده فقط یک تیم لیگ برتری»؟! «جرأت این کار را دارید؟!»

شفافیت در ورزش/وضعیت باشگاه‌های مس استان اصلا خوب نیست و چندین ماه است که بودجه مصوب شده برای باشگاهها به حساب باشگاه‌ مس کرمان واریز نشده است. متاسفانه شرکت مس بودجه باشگاه‌هایش را که خودش نیز تصویب کرد، پرداخت نمی‌کند و جالب است بدانید روزی که بودجه باشگاه‌های مس استان تصویب شد دلار ۲۴ هزار تومان بود و اکنون دلار به ۴۰ هزار تومان رسیده است! از همه این کم و کاستی‌ها اگر به راحتی بگذریم؛ امروز شایعه‌ای دردناک شنیدیم که اگر واقعیت داشته باشد باید فاتحه ورزش در استان کرمان را خواند.
طبق شنیده‌های ما؛ شایعه شده که دوستان در شرکت مس به تبریزی‌ها وعده داده اند که ما قطعا از استان کرمان فصل آینده یک تیم در لیگ برتر خواهیم داشت! ما این موضوع را شنیدیم و صحت و سقم این موضوع را دوستان در شرکت مس بیایند و شفاف سازی کنند که آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟!!
متاسفانه این خبر که به گوش هواداران تیم های فوتبال مس در استان خصوصا تیم مس کرمان که جزو تیم‌های فانوس به دست لیگ برتر محسوب می‌شود رسید، بسیار ناراحت شدند و خواستار شفاف سازی شرکت مس در این خصوص شدند. هواداران مس کرمان پنجره بسته تیمشان را دقیقا به همین جریان ربط داده‌اند و معتقدند که آیا امکان دارد که این خبر صحت داشته باشد و شرکت مس می‌خواهد که این تیم سقوط کند؟! چه خوب است که دوستان در شرکت مس بیایند و یکبار برای همیشه شفاف سازی کنند و هواداران را از این دوگانگی خلاص کنند و بگویند آیا این شایعه صحت دارد یا خیر؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *