پیشنهاد ۸ میلیاردی مس به کاپیتان پرسپولیس؟! «شایعه است؛ خیلی زیاده!»

شفافیت در ورزش/ امروز یکی از رسانه های پایتخت نشین تیتری زده با این عنوان؛«پیشنهاد ۸ میلیاردی مس برای جذب کاپیتان پرسپولیس»!.و گفته که باشگاه مس کرمان امروز طی نامه‌ای رسمی به باشگاه پرسپولیس خواهان مذاکره برای جذب کاپیتان این تیم شده است.
مدیران باشگاه مس کرمان که در این فصل از هیچ کاری برای حسین‌خانی دریغ نکرده اند و همچنین دست وی را برای جذب هر بازیکنی باز گذاشته اند این روزها سخت در حال مذاکره با بازیکنان مد نظر حسین‌خانی هستند!مس کرمان که در این فصل به لیگ برتر بازگشته، برای تقویت خود طی نیم فصل دوم و دستیابی به مجوز بقا در این فصل، به دنبال جذب نفرات مدنظر فرزاد حسین خانی است.
این رسانه پایتخت نشین گفته: آنها امروز در جدیدترین اقدام و تلاش نقل و انتقالاتی خود، به باشگاه پرسپولیس برای جذب امید عالیشاه نامه رسمی ارسال کرده‌اند و خواهان مذاکره در این زمینه شده‌اند.
امید عالیشاه که یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان کنونی پرسپولیس محسوب می‌شود، در این فصل و بعد از خداحافظی سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان اول کار را در جمع شاگردان یحیی گل محمدی دنبال کرده است. در این زمینه گفته می‌شود باشگاه مس کرمان برای جذب این بازیکن علاوه بر مبلغ رضایتنامه مدنظر باشگاه پرسپولیس برای این انتقال، پیشنهاد ۸ میلیاردی برای نیم فصل به عالیشاه نیز در نظر گرفته است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *