کهندل_حسینخانی؛ مگر اختلاف دارند؟! چرا اصرار دارید بگویید اختلاف دارند؟!

شفافیت در ورزش/ نمی‌دانیم چرا عده‌ای می‌خواهند فشار بیاورند که بین محمد کهندل و باشگاه مس و فرزاد حسین‌خانی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه اختلاف وجود دارد!!
این اختلاف اصلا وجود ندارد و در مطالبی که می‌نویسند نیز عنوان می‌کنند که «اگر اختلافات بین باشگاه و کادر فنی تیم فوتبال حل شود»! دقیقا کدام اختلاف؟! وقتی باشگاه مس از هیات مدیره گرفته تا مدیرعامل و سایر ارکان باشگاه تمام خواسته‌های فرزاد حسین‌خانی را محقق کرده‌اند، مو به مو به تعهدات خود نسبت به کادر فنی و تیم فوتبال عمل نموده اند، وقتی دست وی از شروع فصل برای جذب هر بازیکنی باز گذاشته اند، عنوان کردن اختلاف بین اعضای باشگاه ، حسین‌خانی و کادرش، جز ایجاد حاشیه خروجی دیگری نخواهد داشت. بر فرض اینکه اختلافی وجود دارد؛ چرا مدیریت و هیات مدیره باشگاه مس، حسین‌خانی را اخراج نمی‌کند؟! با نتایجی که حسین‌خانی گرفته قطعا هر باشگاه دیگری بود، او را چند بار اخراج می‌کرد. از پرواز چارتر گرفته تا پرداخت مطالبات بازیکنان و سایر مسائل پشتیبانی و لجستیکی توسط باشگاه برای تیم فوتبال مس فراهم شده و هیچ کم و کاستی برای آنها نبوده است!
محمد کهندل، محسن سلاجقه و دیگر اعضای مدیریتی این باشگاه و فرزاد حسین‌خانی مرتب با یکدیگر جلسه دارند و بارها آنها در رختکن تیم مس حاضر شده و حمایتشان از حسین‌خانی را ثابت کرده اند، پس چرا می‌آیید و می‌گویید که اختلاف بین آنها وجود دارد؟! یعنی دقیقا باشگاه مس باید برای حسین‌خانی چکار کند که شماها راضی باشید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *