در جلسه امروز کالی با مدیران مس چه گذشت؟! سه سوال کلیدی؛ ماحصل جلسه توسط چه افرادی ظرف سی دقیقه به رسانه های تهرانی رسید؟! فردِ همراه کالی ایجنت رسمی بود یا …؟!

شفافیت در ورزش/ امروز کالی مربی اسپانیایی مد نظر فرزاد حسین‌خانی با مدیران باشگاه مس کرمان جلسه داشت. در چند روز گذشته مطالب مختلفی نوشتیم که جلسه کالی با باشگاه مس سخت خواهد بود زیرا این مربی طوری وارد کرمان شد که گویا او را می‌خواهند به باشگاه مس تحمیل کنند! شنیده شده طبق پیشنهادی که باشگاه مس از طریق ایمیل به مربی می‌دهد عنوان می‌کند که ۹۵ هزار دلار به او حقوق خواهد داد. کالی به کرمان می‌آید و یک نفر همراه این مربی نیز به کرمان می‌آید و در جلسه هم شرکت می کند که مشخص نیست که این شخص ایجنت رسمی است یا خیر؟!
جلسه مدیران باشگاه مس با کالی و همراه وی حوالی ساعت ۴ بعد از ظهر با پایان می رسد و دقیقا سی دقیقه بعد، رسانه‌ معروف تهرانی که در هفته های اخیر در دفاع از آقایان در کرمان!!، حسابی باشگاه مس را تحت فشار قرار می داد، مو به موی اتفاقات رخ داده شده در این جلسه را رسانه‌ای می‌کند. سوال اینجاست؛ این رسانه چگونه به تمام اتفاقات این جلسه پی برده است و چرا بلافاصله باشگاه را تحت فشار قرار می دهد که اگر با کالی توافق نشود پس باشگاه می خواهد سنگ جلوی پای حسین‌خانی قرار دهد؟! جلسه حوالی ساعت ۱۶ تمام شده و ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه ماحصل جلسه روی خروجی سایت قرار می‌گیرد. این افراد قصد دارند تا باشگاه را در عمل انجام شده قرار دهند تا باشگاه تمام شروط آنها را چشم بسته بپذیرد. شنیده شده طبق توافق باشگاه مس با کالی؛ قرار بر این بوده که این مربی مالیاتش را شخصا پرداخت کند اما در جلسه دوستان، مالیات را گردن باشگاه انداختند. ما کاری به این مسائل نداریم؛ ما سوالمان این است که چگونه اخبار جلسه با کالی، به راحتی در اختیار این رسانه‌ها قرار می‌گیرد؟! سوال دوم این است که فرد همراه کالی کیست؟! آیا ایجنت رسمی است؟! اگر ایجنت رسمی است لایسنس دارد یا خیر؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *