۱۱ ماه گذشت؛کی می خواهید به فوتبال استان احترام بگذارید؟!شماها دقیقا چه کاره اید؟

شفافیت در ورزش/قریب به ۱۱ ماه است که از انتخابات ریاست بر هیات فوتبال استان کرمان می‌گذرد اما همچنان عده‌ای معتقدند باید این انتخابات باطل شود و هر روز نیز به بهانه ای، شایعه می کنند که این انتخابات باطل شده، این انتخابات قرار است باطل شود و…!!
در حضور متولی وقت فدراسیون فوتبال، مسوول کمیته امور استانهای این فدراسیون و تمامی مسئولین مربوطه؛ انتخابات در صحت و سلامت برگزار شد و پس از انتخابات نیز اکثر کاندیداها مصاحبه کردند و برای رئیس جدید این هیات ابراز موفقیت کردند(مصاحبه های تصویری آنها موجود است)!!!!. چند صباحی بعد از انتخابات، برخی از افراد کاندیدا با استفاده از برخی افراد شروع کردند به تخریب مهدی جهانشاهی و عنوان کردند که انتخاب جهانشاهی به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال استان کرمان غیرقانونی بوده است!
الان داستان «شاه می‌بخشه، شیخ علی خان نمی‌بخشه» دارد رخ می‌دهد و تمام اعضای مجمع، هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها و باشگاه‌های استان کرمان از در رابطه با انتخاب جهانشاهی بحثی و یا اعتراضی ندارند اما برخی از آقایان که هیچ ربطی به مجمع ندارند و اصلا جایگاه خاصی هم در سطح کلان تصمیم گیری فوتبال استان ندارند، معتقدند که جهانشاهی نباید رئیس هیات باشد و ما معتقدیم او باید از ریاست هیات کنار برود!
اینکه مدیر یک مجموعه ای نمی‌تواند فردی را در زمان اعلام شده به عنوان خبرنگار به هیات فوتبال جهت صدور کارت برای ورود به ورزشگاهها معرفی کند، این نقطه ضعف رئیس هیات است؟! اینکه در شهرستانی یک یا چند خبرنگار به هر دلیلی به خاطر ناهماهنگی ها و مسائل دیگر پشت در می مانند، باید به جهانشاهی حمله ور شوید؟؟ چرا یقه مسوولین اجرایی فوتبال و ورزش همان شهرستان را نمی گیرید؟! اینکه درخصوص هیات فوتبال شهرستان سیرجان، به دلایل قانونی! حکم آقای بلوردی تمدید نشد و آقای سون به عنوان سرپرست موقت هیات انتخاب گردید، نشان دهنده ضعف جهانشاهی است؟! مگر آقای سون از خارج از کشور آمده و این جایگاه را در دست گرفته؟! آقای سون سالهاست دبیر هیات این شهرستان است!.یا به عنوان مثال به میکسدزون ورزشگاه‌های استان گیر داده‌اند و ریاست هیات فوتبال را زیرسوال برده‌اید! قابل توجه دوستان؛ میکسدزون ورزشگاه‌های استان در اختیار باشگاه‌ها قرار دارد و هیات فوتبال نقشی در آن ندارد. اولا که هر شهرستان رییس هیات دارد و به هیات فوتبال استان خیلی مربوط نمی شود. در ضمن؛ ورزشگاه‌های هر شهر از جمله کرمان، رفسنجان و سیرجان در اختیار باشگاههای مس و گل‌گهر هستند و این باشگاهها باید این مشکلات را حل کنند نه هیات فوتبال استان و هیات های شهرستانی! بله، هیات فوتبال استان و شهرستانها باید تذکرات لازم را از لحاظ فنی بدهند اما اینکه باشگاهها مشکلات فنی ورزشگاهها را حل می کنند و یا خیر، مربوط به آنهاست. خیلی موارد دیگر وجود دارد که در این مطلب نمی‌گنجد و امید است اطرافیانِ دوستانی که در انتخابات شکست خوردند، به جای پراندن سنگ به سمت هیات فوتبال، کمی خلاقیت به خرج دهند و ایده‌های خوب داشته باشند تا در انتخابات دوره‌های بعدی بتوانند کمک کنند که کاندیدای آنها رای بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *