حرفِ خیلی ها در محافل مختلف کرمان؛ «شرکت مس از صعود مس به لیگ برتر پشیمان شده»!؟ «شنبه با سند/ سنگ اندازها را معرفی می کنیم!»

شفافیت در ورزش/ باشگاه مس کرمان که این روزها با مشکلات مالی بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کند، اما این باشگاه تمام سعی خود را به کار بسته و همچنین از تمام اعتبار خود استفاده نموده تا نگذارد که از لحاظ مالی تا اینجای کار آسیبی به تیم فوتبال وارد شود اما به نظر می آید که دیگر کارد به استخوان رسیده و نمی شود که با این وضعیت ادامه داد و با توجه به اینکه در نیم فصل لیگ برتر فوتبال هستیم، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته است، حساب باشگاه خالی و شرکت مسی ها هم پول نمی دهند و به نظر هم می آید برخی در این شرکت به دنبال آن هستند که به نوعی سنگ اندازی کنند!؛ اینکه چه در ذهن دارند و به دنبال چه موضوعی اند دقیقا مشخص نیست. اما شنیده شده که برخی در این شرکت با گزارشات هدفدار و کذب خود به رستمی به عنوان شخص اول شرکت مس، دنبال آن هستند تا صندلی مدیریت این باشگاه را از آن خود کنند!
اینکه حمایت های مالی از باشگاه مس کرمان توسط شرکت مس به چه شکل است و این وسط چه اتفاقاتی رخ داده و خواهد داد را در چند وقت اخیر به صورت شفاف خطاب به مردم کرمان، هواداران، مسوولین و‌ نمایندگان محترم گفته ایم و تذکرات لازم را نیز داده ایم ؛ پس آنچه صلاح بوده را گفته ایم!‌ و شنبه نیز به صورت شفاف در یک گزارش مستند به موارد و افرادی اشاره خواهیم کرد که در این چند ماه اخیر برای متوقف کردن این باشگاه چه کارها که نکرده اند! اما موضوع دیگری که اشاره به آن خالی از لطف نیست؛ اینکه علی رستمی مدیرعامل فعلی شرکت مس در هفته های اول حضور خود در شرکت مس در مصاحبه با مجموعه رسانه ای ما و همچنین در دیدار با تعدادی از افراد صراحتا اعلام کرده بود که وی از اردشیر سعدمحمدی(مدیر قبلی) در بحث ورزش قطعا بهتر عمل خواهد کرد. رستمی در ماه‌های اول حضور خود حمایت های خوبی از باشگاه مس کرمان و دیگر باشگاهها داشت اما با شروع فصل جدید ورزشی، به یکباره موضع رستمی در قبال باشگاهها تغییر کرد و رستمی شد رستمی دیگری!. حال که تیم فوتبال مس کرمان به نیم فصل رسیده و به نوعی در اواسط فصل ورزشی باشگاهها هستیم حمایت های این شرکت از باشگاههای مس و به خصوص مس کرمان آنقدر قطره چکانی شده که دیگر، تمام مردم کرمان متوجه این تغییر موضع شرکت مسی ها شده اند. متاسفانه در هفته های اخیر سوالی که مردم، هواداران و مسوولین کرمانی از ما دارند این است که «آیا شرکت مس از صعود مس کرمان به لیگ برتر پشیمان شده؟!» آیا صحت دارد که افرادی در شرکت مس دوست دارند تیم فوتبال مس کرمان به لیگ یک برگردد؟!» برخی دیگر سوال آنها این است ؛ آیا صحت دارد برخی در شرکت مس می خواهند این شرکت فقط یک تیم در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشند؟!». اما ما نمی توانیم جواب قاطعی به آنها بدهیم؛ چون واقعا نمی دانیم دوستان در این شرکت دقیقا به دنبال چه موضوعی هستند!. در شروع فصل اخیر در دیداری که با دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس در گلزار شهدای کرمان داشتیم، وی صراحتا به ما گفت که برخی در این شرکت دوست نداشتند که تیم مس کرمان لیگ برتری شود اما من جلوی همه ایستادم تا مس صعود کند! حال سوالی که ما از دکتر رستمی داریم این است که «آیا با توجه به صحبت هایی که در گلزار شهدای کرمان با ما داشتید، از کاری که برای مردم کرمان کردید پشیمان شده اید؟؟آیا تحت فشار همان افرادی که از آنها می گفتید تغییر موضع داده اید؟! آیا واقعا از بودن این تیم در لیگ برتر و قوی ماندن باشگاه مس پشیمان شده اید؟؟؟ اینها سوالاتی است که هواداران و مردم کرمان از ما دارند و ما آنها را انتشار دادیم. امید داریم دوستان در شرکت مس با حمایت قاطع خود از این باشگاه، تمامی این شایعات را تکذیب کرده و ثابت کنند این حرف ها به هیچ وجه صحت ندارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *