روز از نو؛ «م_الف» در حال جذب بازیکنان بی کیفیت!»

شفافیت در ورزش/ نقل‌ و انتقالات زمستانی فوتبال ایران آغاز شده است و تیم‌های مختلفی که پنجره‌شان باز است می‌توانند بازیکنان مد نظر خود را جذب کنند. مس کرمان یکی از آن تیم‌هایی است که نیاز شدیدی به جذب ۵-۶ مهره کلیدی دارد. همانطور که نوشته بودیم مس از ۱۵ بازی ۱۱ امتیاز کسب کرده و از شرایط خوبی در جدول رده‌بندی برخوردار نیست. عرف جذب بازیکن در فوتبال این است که سرمربی، لیست نفراتی که می‌خواهد جذب کند و لیست مازادش را در اختیار باشگاه قرار می‌دهد و باشگاه درخصوص آن تصمیم گیری می‌کند.
درحالی که از اول فصل فرزاد حسین‌خانی و کادرش می‌گفتند که ما با دلال و مدیربرنامه کار نمی‌کنیم، اما شنیده شده دلال معروفی به نام «م-الف» در پیوستن بیش از ۸۰ درصد از بازیکنان به این تیم نقش داشته است! اکنون نیز بدون اینکه باشگاه در جریان باشد، این شخص با چند بازیکن درحال مذاکره است و می‌گوید که از تیم مس پیشنهاد دارند درحالی که اصلا اینطور نیست!
«م-الف» از جانب خود درحال مذاکره با بازیکنان مختلف است و از مس کرمان برای بازیکنان می‌گوید درحالی این بازیکنان اصلا در لیست باشگاه مس نیستند!!! باید دست این دلال از تیم مس قطع شود. او که با مدیریت باشگاه مس ارتباطی ندارد، مشخص نیست که آیا با هماهنگی مربیان تیم با بازیکنان مختلف تماس می‌گیرد یا به صورت خودسر چنین کاری می کند؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *