مربی گل گهر: «جام حذفی همیشه معروف به جام شگفتی‌ها بوده!»

شفافیت در ورزش/ گل‌گهر و مس شهر بابک فردا (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند. هاشم بیک‌زاده، مربی گل‌گهر در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: برای ما از فردا جام حذفی شروع می‌شود. جام حذفی همیشه معروف به جام شگفتی‌ها بوده و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. آقای قلعه‌نویی به بازیکنان گوشزد کرده که نباید تیم حریف را دست کم بگیریم. ان‌شاءالله فردا یک بازی خوب شاهد خواهیم بود و با برد این بازی را پشت سر می‌گذاریم.
او افزود: جام حذفی یک میان‌بر خوب برای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست. ما هم جزئی از این میان‌بر حساب می‌شویم و امیدوارم شانسمان خوب باشد و این اتفاق خوب را برای گل‌گهر رقم بزنیم.
مربی گل‌گهر درباره غایبان تیمش گفت: چند تا از بازیکنان ما به دلایلی نیستند. آقای علی‌زاده و خدابنده‌لو را نداریم. البته ما ۲۳ بازیکن خوب داریم که می‌توانند جای هم دیگر را پر کنند.
بیک‌زاده درباره چشم‌انداز گل‌گهر در جام حذفی بیان کرد: اتفاقات خیلی زیادی ممکن است در مسیر ما در جام جهانی رخ دهد. چشم‌انداز ما این است که اتفاق خوبی برای باشگاه گل‌گهر و بازیکنان رخ دهد. مردم خوب سیرجان لیاقت کسب سهمیه آسیایی را دارند.
او در پایان درباره شناختشان از مس شهر بابک توضیح داد: مس شهر بابک تیم قابل احترامی است. سرمربی تیمشان آقای بدری‌زاده همبازی من بوده و مربی خوب و بادانشی است. آن‌ها نتایج خوبی کسب کرده‌اند و فکر می‌کنم کمترین گل خورده را در لیگ یک داشته باشند. ما با تمام وجود برای این بازی می‌رویم تا اتفاق خوبی رخ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *