فرزاد حسینخانی در گفتگو با رسانه پایتخت نشین: «هر مربی‌ای دوست دارد ستاره گرانقیمت جذب کند…» 🤔«آقای حسینخانی؛ دست شما باز بود، پس چرا بازیکن با کیفیت جذب نکردید؟!»

شفافیت در ورزش/ فرزاد حسین‌خانی که با مس کرمان در نیم فصل اول نتوانسته نتایج خوبی کسب کند حال این روزها برای ماندن در روی نیمکت این تیم تغییر سیاست داده و با آنکه در طول چند هفته اخیر به کمک دوستان رسانه ای خود تمام تلاشش را کرده بود تا توپ را در زمین باشگاه مس بیاندازد امروز با رسانه محبوب و پایتخت نشین خود مصاحبه ای کرده که جای تامل فراوان دارد. حسین‌خانی در رابطه با جذب بازیکنان با کیفیت یا به قولی ستاره گفته؛ کدام مربی دوست ندارد بازیکن گرانقیمت جذب کند و هر مربی ای دوست دارد بازیکن گرانقیمت داشته باشد! حال سوالی که مطرح می شود این است؛ جناب حسینخانی؛ دست شما در شروع فصل توسط مجموعه باشگاه مس کرمان برای جذب هر بازیکنی باز بود، چرا بازیکن با کیفیت جذب نکردید؟! چرا با آنکه خیلی از ستاره های مطرح فوتبال در کشور به خاطر برند مس و خوش حسابی این باشگاه دوست داشتند به کرمان بیایند به بهانه اینکه قیمت آنها بالاست و همچنین چون مدیر برنامه دارند، آنها را جذب نکردید؟چرا ستاره های محصول آکادمی باشگاه مس از جمله علیرضا ابراهیمی، فرشید باقری، میلاد فخرالدینی و غیره را با آنکه آنها برای بازگشت به مس اعلام آمادگی کرده بودند را نخواستید؟! از همه این ها بگذریم؛ چرا در شروع فصل با قهر و آشتی های بچگانه به خاطر مبلغ و‌ مدت قرارداد خود، باعث شدید تمرینات این تیم نسبت به سایر تیم‌ها با تاخیر استارت بخورد!؟ وقتی تیم مس به دلیل دیر استارت زدن، خیلی دیر وارد نقل و انتقالات شد، دیگر بازیکن باکیفیتی وجود نداشت تا جذب گردد و این شما بودید که باعث شدید مس دیر استارت بزند. حسین‌خانی در ادامه صحبت های خود با این رسانه یادآور شده: اگر در شروع فصل بازیکنان گرانقیمتی را جذب می کردیم عملا تیم خود را در معرض تهدیدات بسیار خطرناکی قرار می دادیم که مدیریت کردم این مسئله در طول مسابقات می توانست تیم را با مشکلات اساسی روبرو کند .
آقای حسینخانی؛ این صحبت شما نیز جای تامل دارد؛ شما که ادعا دارید اسطوره بی چون و چرای فوتبال کرمان هستید، یعنی باید بپذیریم که در کنترل چند بازیکن با کیفیت عاجز هستید؟! در ثانی؛ در این رابطه برخی عقیده دیگری دارند و آنها معتقدند که جنابعالی دوست ندارید با بازیکن بزرگ کار کنید چون همیشه به دنبال آن بودید با بازیکنانی کار کنید که به جای تاکتیکی کار کردن، فقط دوندگی داشته باشند و همچنین عده ای نیز می گویند با بازیکنان بزرگ نمی توانید کار کنید چون چیزی برای یاد دادن به آنها ندارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *