در سکوت شرکت مس؛ «هواداران دلسوز مس دست به کار شدند!»

شفافیت در ورزش/ تیم مس کرمان نتایج خوبی نگرفته و فرزاد حسین‌خانی نیز همچنان سرمربی این تیم است.
خیلی از هواداران متعصب مس که نزدیک به باشگاه هستند نیز از نتایج اخیر تیم مس ابراز ناامیدی کرده اند اما باتوجه به رفاقتی که با حسین‌خانی دارند، به صورت جدی و قاطعانه رو به روی این مربی نمی‌ایستند اما از شرایط و نتایج مس ناراحت هستند.
هواداران نزدیک به باشگاه مس که بسیار نیز دلسوز هستند به خوبی می‌دانند که دست فرزاد حسین‌خانی برای جذب بازیکن باز بوده و تمام امکانات نیز به وی داده شده تا بتواند با مس نتیجه بگیرد؛ اما نتایج او قابل دفاع نیست و اکنون مس جزو تیم‌های کاندیدای سقوط محسوب می‌شود.
برای هواداران مس سوال است که چرا شرکت مس به باشگاه مس کرمان پول نمی‌دهد و قاطعانه پشت باشگاه نمی‌ایستد تا باشگاه بتواند تصمیمی قاطع در قبال کادرفنی بگیرد؟! هواداران می‌دانند که باشگاه چه خدماتی را به این کادرفنی داده و اگر اکنون موضع سکوت گرفته‌اند دلیل نمی‌شود که از عملکرد کادرفنی راضی باشند بلکه حرمت‌هایی را بین خودشان و حسین‌خانی را نگه می‌دارند.
تعدادی از هواداران طی تماسی با ما اعلام کردند که طاقتشان سر آمده و قصد دارند به دیدار دو نماینده شهر و استاندار بروند و فکری به حال آینده این تیم کنند تا از این وضعیت در بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *