آقای جهرمی؛ این شد یک مصاحبه منصفانه! «کاش از اول در کنار باشگاه بودید!»

شفافیت در ورزش/ امروز مصاحبه ای از حجت جهرمی، سرپرست تیم مس کرمان در یکی از رسانه ها دیدیم که می شود این مصاحبه را مصاحبه ای تقریبا منصفانه دانست. متاسفانه در هفته های گذشته شاهد مصاحبه هایی از ایشان و مربیان تیم مس بوده ایم که باعث شده برخی از رسانه ها و افراد مخالف، باشگاه مس کرمان را مقصر تمام مشکلات پیش روی این تیم دانسته و این باشگاه را به چالش بکشند. اما این مصاحبه آقای جهرمی نشان داد که یا ایشان متوجه شده که تیم فوتبال جزئی از این باشگاه است و اگر باشگاه آسیب ببیند قطعا تیم هم آسیب می بیند و یا اینکه مسائل دیگری در میان است!
حجت جهرمی مدیر تیم مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در واکنش به این موضوع که شرکت مس با جذب بازیکن خارجی از سوی باشگاه مس مخالفت کرده، اظهار داشت: از سوی مدیریت شرکت مس ابلاغیه رسمی مبنی بر اینکه بازیکن خارجی جذب نشود به باشگاه داده نشده و این شایعه رسانه‌ای است. تا الان رسماً به ما حرفی زده نشده و در یکی دو روز آینده فرزاد حسین خانی سرمربی تیم جلسه‌ای با مدیریت باشگاه در مورد بازیکنان مدنظرش خواهد گذاشت و احتمال دارد بازیکن خارجی هم مدنظر سرمربی باشد.
وی در مورد اینکه سرنوشت لاری آنجلو بازیکن کلمبیایی که در تمرینات مس کرمان شرکت و ناگهان ایران را ترک کرد چه شد و احتمال دارد به ایران بازگردد، عنوان کرد: این بازیکن در حالی که کارهایش انجام شده بود تغییر جهت داد و تصمیم گرفت جدا شود. پیش پرداخت او آماده شده بود اما تصمیم گرفت تا در ایران نماند.
مدیر تیم مس کرمان در مورد اینکه احتمال دارد «بورا» هافبک اهل گینه بیسائو این باشگاه به ایران بازنگردد تا چه اندازه جدی است، تصریح کرد: چرا برنگردد. ان‌شاءالله که برمی‌گردد. مشکلی با باشگاه نداشت و برای اینکه چند روز استراحت کند از ایران رفته است. قول بازگشت داده و اگر داستان دیگری پیش بیاید را نمی‌دانم. فعلا که قول داده به ایران بیاید. بعید می‌دانم جرج برایما (بورا) برنگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *