وقتی گزارشگر سیرجانی از حمله به هیات فوتبال منصرف می شود…!

شفافیت در ورزش/ درخصوص ماجرای هیات فوتبال استان کرمان با هیات فوتبال شهرستان سیرجان و اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان چندین مطلب نوشتیم و در این خصوص مفصل توضیح دادیم.
ماجرا از این قرار است که رئیس هیات فوتبال استان کرمان از اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان می‌خواهد تا گزینه‌های ریاست هیات فوتبال شهرستان را معرفی کنند تا در صورت صلاحدید حکم رییس جدید زده شود که این موضوع طول می‌کشد و رئیس اداره ورزش به موقع لیست مورد نظر را تقدیم هیات فوتبال استان نمی‌کند و همان رئیس هیات فوتبال شهرستان سیرجان را به عنوان کاندیدا معرفی می‌کند. بنا به هر دلیلی که نمی‌خواهیم به آن اشاره کنیم؛ هیات فوتبال استان کرمان حکم رسول بلوردی را تمدید نکرد و رئیس اداره ورزش شهرستان نیز گزینه دیگری را به هیات استان معرفی نکرد تا هیات فوتبال استان آقای سون، دبیر هیات فوتبال را به عنوان سرپرست موقت این هیات در شهرستان سیرجان معرفی کند.
هفته گذشته که بازی مس و ملوان در کرمان برگزار شد، گزارشگر سیرجانی این بازی در دقیقه ۴۵ بازی درخصوص اتفاقات پیرامون هیات فوتبال استان و هیات شهرستان سیرجان توضیح می‌دهد و آنچه از سبک و سیاق صحبت‌های ایشان مشخص بود، او پشت اداره ورزش و جوانان سیرجان و آقای بلوردی است که در حین صحبت‌هایش در این رابطه، ناگهان حرف‌هایش را قطع می‌کند و به ادامه گزارش بازی می‌پردازد.
یک گزارشگر بازی چطور به خود اجازه می‌دهد که بخواهد در خصوص مسائل بین هیات فوتبال یک شهرستان و استان اظهار نظر یک طرفه کند و در حین بازی ای که ربطی به این حواشی ندارد چنین صحبت هایی را مطرح نماید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *