شرکت مسی ها توجهی به عملکرد تیم مس ندارند؛ «نظر عجیب مدیرعامل سابق»!

شفافیت در ورزش/یک هفته دیگر به پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده است و باشگاههای مس کرمان و رفسنجان برای سر پا نگه داشتن دو تیم لیگ برتری خود در لیگ برتر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و خواهند کرد. وضعیت تیم فوتبال مس رفسنجان که علارغم مشکلات فراوان، اما تا اینجای کار طبق پیش بینی ها ، در رتبه ای قرار دارد که آنها برنامه ریزی کرده بودند؛ یعنی قرار گرفتن در بین شش تیم بالای جدول. اما وضعیت تیم مس کرمان از آن پیش بینی اولیه چند پله ای در جدول لیگ برتر پایین تر است و اگر فکری برای این تیم نشود این احتمال وجود دارد که وضعیت برای این تیم بدتر نیز شود. در رابطه با تیم فوتبال مس کرمان نکته ای وجود دارد که هم ذهن ما را به خود مشغول کرده و هم ذهن خیلی از کارشناسان و علاقه مندان به این تیم. اینکه چرا شرکت مسی ها در قبال نتایج اخیر تیم مس کرمان سکوت کرده اند؟ چرا وقتی حرف از تقویت این تیم در نیم فصل به میان آمد بلافاصله دوستان در شرکت مس به مانند جومونگ به میدان آمده و اعلام کردند که جذب بازیکن و مربی خارجی در نیم فصل ممنوع؟!
در همین رابطه با یکی از مدیران سابق باشگاه مس کرمان صحبت کردیم و با توجه به اینکه ایشان کاملا از زیر و بم سیاست های شرکت مسی ها باخبر است با وی در رابطه با این دو سوال به گفتگو نشستیم. ایشان در رابطه با سوال اول ما، همان سوال را از ما پرسیدند؛ چرا باید شرکت مس برایش مهم باشد که تیم مس کرمان در سراشیبی سقوط قرار گیرد یا نگیرد؟!
ایشان اظهار داشتند؛ وقتی که خود کرمانی ها دارند در مسیر مورد علاقه آقایان حرکت می کنند چه دلیلی وجود دارد که آنها دخالت کنند؟! ایشان یادآور شد: من شنیده ام و بر اساس شنیده ها این حرف را می زنم؛ پشتیبانی دو تیم به صورت همزمان در لیگ برتر برای شرکت مسی ها سخت شده و آنها از داشتن همزمان دو تیم در لیگ برتر پشیمان شده اند و سکوت کرده اند؛ چون سرمربی فعلی مس کرمان ، کرمانی است و چه بهتر که این تیم با خود ایشان به لیگ آمده و با خود وی نیز برگردد!!. آنها دلیلی برای دخالت خود نمی بینند مگر نه اگر این تیم برای آنها مهم بود تا الان چند بار سرمربی فعلی این تیم را برکنار کرده بودند. اگر برای آنها مهم بود اگر سرمربی این تیم مورینیو یا گواردیولا هم بود تا الان برکنار شده بود. این مدیرعامل سابق معتقد است مگر گل گهری در سال اول صعود خود به لیگ برتر در هفته چندم وینگو را برکنار کردند؟ فجر سپاسی در هفته چندم و یا دیگر تیم ها؟! ایشان افزود: مس کرمان در سال ۸۵ که با مرحوم دست نشان به لیگ برتر صعود کرد در همان هفته های اول چون نتایج این تیم مورد دلخواه شرکت مس نبود و این تیم نیز برای آنها مهم بود، چند هفته مانده بود به اتمام نیم فصل اول که وی برکنار و فرهاد کاظمی جانشین او شد. شک نکنید اگر برای دوستان در شرکت مس نتایج فعلی این تیم مهم بود تا الان سرمربی فعلی برکنار شده بود.
این مدیرعامل سابق مس در رابطه با ممنوع کردن جذب بازیکنان و مربی خارجی در نیم فصل توسط شرکت مس برای تیم مس کرمان و رفسنجان نیز گفت: رفسنجانی ها نیاز زیادی به تقویت خود در نیم فصل ندارند و با جذب یک مهاجم داخلی نیز مشکل آنها حل خواهد شد اما تیم مس کرمان در چند پست نیاز به تقویت دارد و با توجه به شرایط فعلی این تیم، اگر بازیکنان خوبی جذب نگردد شک نکنید کار این تیم در نیم فصل به مراتب سخت‌تر خواهد شد و در نهایت احتمال سقوط این تیم نیز وجود دارد. قبول داریم که با نوسانات ارز مواجه هستیم و این موضوع جذب خارجی را با مشکل مواجه کرده اما اگر شرکت مسی ها واقعا دوست دارند این تیم در لیگ بماند حسن نیت خود را ثابت کرده و بودجه ای برای جذب بازیکنان تراز اول در نیم فصل برای این تیم کنار بگذارند و حتی نسبت به کادر فنی این تیم نیز تصمیمی اساسی بگیرند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *