بهرام کفش هایش را آویخت؛ از حرکات غیرمنتظره، استوری های چالشی تا دلیل خداحافظی!

شفافیت در ورزش/ بهرام رشیدفرخی بازیکن کرمانی لیگ یک فوتبال ایران که سابقه آقای گلی و افتخارات فراوانی در فوتبال استان و لیگ یک فوتبال دارد، به یکباره از فوتبال خداحافظی کرد.
بهرام رشیدفرخی را در فوتبال ایران بخاطر حرکات خاصی که انجام می‌داد می‌شناسند و با حمایتش از عادل فردوسی پور که نام او را زیر پیراهن خود هک کرده بود بیشتر معروف شد و سپس از تیم مس کرمان جدا شده و به مس شهربابک پیوست و امسال نیز کارش را در لیگ یک در تیم استقلال خوزستان دنبال می‌کرد که خیلی زود و در سن ۳۰ سالگی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.
رشیدفرخی در روز خداحافظی‌اش از فوتبال موفق شد یک گل نیز برای تیمش یعنی استقلال خوزستان در بازی روز گذشته مقابل آرمان گهر سیرجان به ثمر برساند تا روز خداحافظی او، پرشکوه باشد. رشیدفرخی جزو بازیکنانی بود که در فوتبال ایران به حقش نرسید و خیلی بیشتر از این می‌توانست در فوتبال ایران بدرخشد. هنوز خبر دقیقی از دلیل اصلی خداحافظی رشیدفرخی از دنیای فوتبال در دست نیست اما شنیده ها حکایت از آن دارد که دلیل اصلی خداحافظی غیر منتظره وی«نه مشکل خانوادگی است و نه بحث فنی، بلکه دلایل عجیبی در این بین باعث شد که وی به این شکل از فوتبال خداحافظی کند که در روزهای آینده مفصل به آن خواهیم پرداخت»!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *