توضیح در مورد یک کنفرانس مطبوعاتی؛ سوال کاملا فنی بود؛ولگردهای مجازی سواستفاده نکنند!

شفافیت در ورزش/روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مس کرمان در مقابل ملوان یک اتفاق جالب رخ داد. مازیار زارع سرمربی تیم ملوان در پاسخ به سوال خبرنگار ما عکس العمل خاصی داشت؛ خبرنگار ما سوال خود را اینگونه مطرح کرد؛ بازی تیم شما در مقابل مس کرمان به نوعی بازی شش امتیازی محسوب می شد. با توجه به اینکه مس کرمان در بازی های گذشته نتیجه لازم را نگرفته بود، توقع می رفت مس در خانه به دنبال گرفتن امتیاز کامل این دیدار باشد اما عملا اینطور نبود و این تیم شما بود که حمله می کرد. آیا انتظار چنین تاکتیکی را در کرمان داشتید؟! مازیار زارع در جواب خبرنگار ما گفت؛ شما باید پشت مربی تیم شهرتان باشید و شاید با این سوال، تیم شهرتان به حاشیه برود!. وی اضافه کرد: شاید سوال شما منطقی باشد اما شما باید در هر حال پشت تیم و سرمربی شهرتان باشید!. سوال خبرنگار مجموعه ما کاملا حرفه ای بود؛ مازیار زارع پاسخ خود را داد و مجدد هم خبرنگار ما در جواب صحبت او، پاسخ خود را داد. اما اینکه در این بین دو سه تا ولگرد مجازی از این کنفرانس سواستفاده کرده و بخواهند برای خود جایگاهی در بین هوادار دست و پا کنند، بایستی بدانند که «کور خوانده اند؛ چون نه در این حد هستند و نه کسی آنها را آدم حساب می کند»!.
می بینیم برخی از ولگردهای مجازی که این روزها در تمامی قسمت های باشگاه مس کرمان نفوذ کرده اند و به نام «رسانه» دست به هر کثافت کاری هم می زنند به این مسئله ورود کرده و طعنه وار این خبر را انتشار داده اند.
خیلی جالبه؛ دو سه تا بچه دور هم جمع شده و بدون هیچ تخصصی در رسانه، شده اند مدعی جدید رسانه ورزشی در کرمان. بدون هیچ مدرکی به عنوان خبرنگار به ورزشگاه می آیند، بدون هیچ تخصص و مدرکی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می کنند و به نام رسانه هر غلطی دل شان می خواهد می کنند، آنوقت سوال منطقی یک خبرنگار با سابقه را با طعنه انتشار می دهند! همین افراد گند کاری آنها و مزاحمت های آنان برای اعضای برخی از تیم های ورزشی بانوان زبانزد عام و خاص شده، حالا شده اند کاسه داغ تر از آش؟! همین افراد تا دیروز مدعی بودند که تیم مس کرمان به لیگ برتر صعود کند به نفع رسانه های کرمانی نیست و صلاح بر آن است تیم فوتبال مس در لیگ یک بماند!، حال سر از تخم در آورده اند و شده اند مدعی فوتبال مس؟! شک نکنید از این تاریخ به بعد به هیچ وجه اجازه جولان به این افراد مجازی و معلوم الحال به نام «رسانه» در هیچ جلسه و برنامه ای نخواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *