«دلنوشته اینستاگرامی» طهماسبی، مربی بومی فوتسال: «کاش فوتسال کرمان یک حسین‌خانی داشت»!

شفافیت در ورزش/ وقتی صفحات مختلف مجازی را رصد می‌کردیم به استوری یکی از مربیان فوتسال آینده‌دار استان برخوردیم که به نکات جالبی اشاره کرده بود.
او در استوری خود اشاره کرد که از سرمایه‌های استان که در لیگ برتر، یک، دو فوتسال بازی و مربیگری می‌کنند استفاده شود و در ادامه نیز اشاره کرده که کرمان خیلی سال است که از مربیان غیر کرمانی در تیم‌هایش استفاده می‌کند و به اصفهان و قم اشاره کرده که همواره از مربیان بومی خود استفاده می‌کنند و غریب پرست نیستند.
در ادامه نیز این مربی بومی فوتسال استان کرمان نوشته که اگر به بازیکنان و مربیان کرمانی بها دهید هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ معرفتی بهتر از بازیکنان غیربومی هستند. در پایان نیز این مربی نوشته که ای کاش فوتسال کرمان نیز یکی مثل حسین‌خانی(مربی فعلی تیم فوتبال مس کرمان) داشت!
جناب سجاد طهماسبی عزیز؛ مربی بادانش فوتسال کرمان، حرف‌های شما کاملاً درست اما اگر حسین‌خانی نیز به بومی‌ها بها می‌دهد، در کنار حفظ تیم در لیگ برتر باید این کار را انجام دهد. هر چند که تمام حرف های شما منطقی و دغدغه خیلی ها است اما حسین‌خانی با این تفکر خود، یعنی بها به بومی ها زمانی به فوتبال کرمان می تواند خدمت کند که این تیم در لیگ برتر بماند. چرا که اگر این تیم در لیگ نماند تمام این استعداد ها روانه تیم های استانهای دیگر خواهند شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *