اعمال ممنوعیت دیگری از سوی شرکت مس؛ جذب بازیکن خارجی؛ کاملا ممنوع!

شفافیت در ورزش/ به نقل‌ و انتقالات نیم فصل لیگ برتر نزدیک می‌شویم و تمامی تیم‌ها به دنبال تقویت نقاط قوت و ترمیم نقاط ضعف خود هستند.
باتوجه به آنکه بازیکنان ایرانی خوب در این برهه زمانی بدون تیم نیستند و اکثرا تیم دارند و اگر نیز قصد جذب آنها را داشته باشید باید مبلغ بسیار زیادی بابت رضایت‌نامه به باشگاه مورد نظر پرداخت گردد و این برای باشگاه‌ها سنگین خواهد بود.
آنچه برای مس کرمان مشخص و واضح است، کمبود بازیکن در پست‌های مختلف است که باید در نقل‌وانتقالات نیم فصل جبران گردد. از گوشه و کنار خبر می‌رسد که کادر فنی تیم فوتبال مس به دنبال بازیکنان خارجی در نقل‌ و انتقالات نیم فصل می‌باشد. تیم مس که از اول فصل تاکنون به دنبال جذب بازیکن خارجی است، در پروژه جذب «لاری» شکست خورد و درخصوص «بورا» نیز آنقدر این بازیکن خیلی درخشان ظاهر نشده است. شرکت مس اما نظر متفاوتی نسبت به تلاش باشگاه‌هایش در جذب بازیکن خارجی دارد و شنیده شده که شرکت مس طی ابلاغی به باشگاه‌ها، هرگونه جذب بازیکن خارجی برای تیم‌های فوتبال مس را ممنوع اعلام کرد. علت اصلی این موضوع نیز نوسانات نرخ ارز در کشور است و با این وجود، تیم های مس باید به دنبال جذب نفرات داخلی باشند؛ البته اگر بازیکنی باکیفیت گیرشان بیاید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *