دربی جدید استان کرمان؛ گل گهر و مسِ کوچک!

شفافیت در ورزش/ دو تیم گل گهر سیرجان و مس شهربابک نمایندگان نزدیک‌های شهرهای فوتبالی استان کرمان هستند که هر دو با پشتوانه معادنی که دارند فعالیت در فوتبال را شروع کرده‌اند؛ مس زیر نظر صنایع مس ایران قرار دارد و گل‌گهر هم با بودجه شرکت معدنی گل‌گهر.
از نکات قابل توجه این رویارویی اینکه دو تیم تاکنون هیچ بازی رسمی‌ای با هم برگزار نکرده‌اند. در واقع پیش از صعود گل‌گهر به رقابت‌های لیگ برتر، مس شهربابک در لیگ دسته‌های پایین‌تر حضور داشت و پس از صعود نماینده شهربابک به لیگ برتر هم آبی‌پوشان شهر سیرجان لیگ برتری شده بودند.
در حال حاضر گل‌گهر با امیر قلعه‌نویی یکی از مدعیان جدی کسب قهرمانی رقابت‌های لیگ بیست و دوم به شمار می‌رود و مس شهربابک نیز با وحید رضائی با کسب ۲۳ امتیاز یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر در جدول رده بندی لیگ دسته اول در پایان هفته چهاردهم این مسابقات به شمار می‌رود.
طبق برنامه این دربی استان کرمان که با توجه به حضور تیم‌های مس رفسنجان، گل‌گهر و مس کرمان در لیگ برتر جدیدترین دربی این منطقه به شمار می‌رود روز ۲۰ یا ۲۱ دی ماه در ورزشگاه قاسم سلیمانی شهر سیرجان برگزار خواهد شد؛ دیداری که پس از یکی دو بازی دوستانه اولین مصاف رسمی این دو نماینده کرمان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *