آرامش، انضباط و دوری از حاشیه؛ رمز موفقیت سیرجانی ها!

شفافیت در ورزش/ لیگ برتر فوتبال کشور بعد از وقفه ای ۵۰ روزه ، پس از برگزاری رقابت فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سر گرفته شد و تیم فوتبال گل‌گهر نیز پس از چند هفته تمرین پرفشار و اردویی بسیار خوب در ترکیه در دیداری رسمی به میدان رفت. تیم فوتبال گل گهر و در کل مجموعه بزرگ باشگاه گل‌گهر امسال با شعار و سیاست آرامش، انضباط و دوری از حاشیه پا به رقابت های ورزشی از جمله لیگ برتر فوتبال کشور گذاشته که تا اینجای فصل اما آنها به سختی امتیاز می‌دهند و امیرقلعه نویی هم به خوبی از این موضوع اگاه بود.
گل‌گهر تمریناتش را چند روز پیش از شروع جام جهانی در تهران آغاز کرد و سپس با برگزاری چهار اردوی دیگر در سیرجان، تهران، ترکیه و تهران این تیم مهیای دیدار هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر شد؛ جایی که رتبه سوم را در آن در اختیار داشت و به دنبال بهبود آن بود.
پس از پایان هفته دوازدهم بهترین اتفاق ممکن برای شاگردان امیر قلعه‌نویی رخ داد و آنها در حالی توانستند سه امتیاز دیدار برابر هوادار را به دست بیاورند که پرسپولیس، استقلال و سپاهان نتوانستند بیشتر از یک امتیاز بگیرند تا آبی پوشان سیرجانی ۲۴ امتیازی شوند و ضمن یک رتبه صعود، در فاصله یک امتیازی صدر قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *