دست مریزاد «استاد رسولی»؛ «شاگردان مربی بی ادعا بر بام آسیا»

شفافیت در ورزش/ ورزشکاران کرمانی با کسب ۶ مدال طلا، یک نقره و یک برنز در رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا خوش درخشیدند.


این رقابت‌ها با حضور ۲۰ کشور دنیا به مدت ۱۰ روز در بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد. تیم ملی کیک بوکسینگ ایران در دو بخش آقایان و بانوان در این مسابقات حضور یافت که از استان کرمان در بخش آقایان حامد مکی، علی نصیری، کیوان عقیلی، شایان بیگ زاده، ابوالفضل سلیمانی به عنوان ورزشکار و عبدالرضا رسولی به عنوان مربی و در بخش بانوان اکرم نریمانی، اسما شاهرخی و نگین ایرانمنش به عنوان ورزشکار و مهدیه جوشایی به عنوان مربی حضور داشتند.
در پایان، اکرم نریمانی، اسما شاهرخی، نگین ایرانمنش (دو طلا)، حامد مکی و شایان بیگ زاده به مدال طلا دست یافتند، کیوان عقیلی نقره گرفت و علی نصیری نشان برنز را به خود اختصاص داد. تیم کیک بوکسینگ واکو ایران در این رقابت ها، توانست به ۱۹ مدال طلا و ۱۲ نقره و ۱۲ برنز دست یابد و قهرمان آسیا شود.
لازم به ذکر است کیک بوکسینگ واکو استان کرمان در سالهای اخیر با زحمات شبانه روزی استاد عبدالرضا رسولی مربی بی ادعا و زحمتکش توانسته در سطح کشور خود را به عنوان قطب اصلی این رشته ورزشی معرفی نماید و حال نیز می بینیم استان کرمان در این رشته ورزشی در آسیا حرف برای گفتن دارد. رضا رسولی از آن دست مدیران و مربیانی است که اهل عمل است و خیلی خود را درگیر حواشی ورزش نکرده و تمام تمرکز خود را معطوف این رشته ورزشی کرده است. خوشبختانه در روزگاری که اکثریت بزرگان و اساتید ورزشی استان خود را درگیر حواشی و فضاهای مجازی کرده اند ، هستند اساتیدی مانند رضا رسولی که بی حاشیه و بی ادعا در حال توسعه این رشته ورزشی در استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *