محمودی نیا، مربی مس کرمان: با تغییر مدیریت در باشگاه مس رفسنجان؛ شاید برای رفسنجانی ها شوکی مثبت باشد!

شفافیت در ورزش/ محمود محمودی‌نیا مربی تیم فوتبال مس کرمان در کنفرانس خبری پیش از دربی کرمان برابر مس رفسنجان با تسلیت درگذشت حسن وزیری پیشکسوت استان حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد: اعتقاد داریم هر بازی حساسیت خاص خودش را دارد و این بازی هم مثل ۱۱ بازی گذشته یک بازی مهم است. مخصوصا ما نیاز داریم شرایط مناسبی در جدول داشته باشیم. باید استراتژی خودمان را در بیرون و داخل داشته باشیم.
او سپس با اشاره به شرایط تیم حریف اضافه کرد: با تیم مس رفسنجان بازی داریم که وضعیت خوبی در سال‌های اخیر داشته؛ می‌توانم بگویم با یکی از باثبات ترین تیم‌های کشور بازی داریم و ۴ سال است با یک سرمربی و مدیریت مسیر رو به رشد را طی کرده است. مهره های خیلی خوبی هم دارد. با توجه به همین شرایط به فکر سهمیه هم هست. بنابراین باید با یک حریف قدر بازی کنیم.
محمودنیا در بخش دیگری از صحبت هایش با تمجید از بازیکنان مس کرمان بیان کرد: بچه های ما هم خوب تمرین کرده اند. انگیزه های زیادی داریم و مطمئنم بچه های ما بازی خوبی را مقابل مس رفسنجان برگزار خواهند کرد و این را در تمرینات روزهای اخیر نشان داده‌اند. پیروزی در این مسابقه می‌تواند به سر و سامان شرایط مان در جدول بسیار کمک کند و همین مسئله می‌تواند به ما کمک کند بازی را مدیریت کنیم.
مربی مس کرمان درباره اینکه آیا کادر فنی از شرایط روحی و روانی بازیکنان رضایت دارد یا خیر اینطور واکنش نشان داد: ما بعد از بازی پرسپولیس در هفته یازدهم ۵۲ روز تا بازی بعدی فرصت داشتیم. مخصوصا اینکه بازیکنان خارجی از ابتدای فصل نرسیدند و این ۵۲ روز برای ما خیلی خوب بود و می‌‌توانست اتفاقات خوبی رخ بدهد ولی نشد. بازیکنان خارجی را به دلایلی با ظرفیت کامل نداریم ولی با همان روش گذشته سعی کردیم با بازیکنان جوان تیم را راهبری کنیم. امیدواریم بتوانیم از همین ظرفیت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم. برای رقم زدن یک سری اتفاقات خوب زمان را از دست دادیم ولی به بچه ها برای ادامه خوب امیدواریم.
مدیرعامل سابق باشگاه مس کرمان درباره شرایط این روزهای باشگاه مس رفسنجان اضافه کرد: بله تغییراتی در این تیم انجام شده و مدیریت عوض شده ولی بازیکنان و کادر فنی همان‌ها هستند. تیم خوب و مهره‌های خوب دارند. تغییر مدیرعامل انجام شده و با توجه به تجربه‌ای که دارم گاهی تغییر مدیریت به این شکل باعث ایجاد شوک مثبت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *