آقای سرپرست؛ چرا باشگاه مس را زیر سوال می برید؟! مگر شما جزئی از این باشگاه نیستید؟!

شفافیت در ورزش/ مشخص نیست چرا عده ای در کرمان موقع بستن قرارداد و پول گرفتن، خود را عاشق باشگاه مس کرمان می دانند و کلی منت بر سر هوادار می گذارند اما در ادامه، حرکاتی انجام می دهند و همچنین صحبت هایی از آنها شنیده می شود که انگار آنها جزئی از این باشگاه نبوده و اصلا باشگاهی به نام باشگاه مس کرمان را نمی شناسند. سرپرست تیم مس کرمان روز گذشته در مصاحبه با تعدادی از رسانه های تهرانی ، دلیل فسخ قرارداد بازیکن کلمبیایی را عدم پرداخت پول از سوی باشگاه مس به این بازیکن اعلام می کند و در صحبت هایش طوری وانمود می کند که چون باشگاه مس کم کاری کرده این بازیکن از بندی استفاده کرده و قرارداد خود را فسخ کرده است در صورتی که ما شب گذشته و در مطلبی در همین مجموعه خبری نیز موجود است به صورت شفاف به دلایل پشت پرده جدایی این بازیکن و همچنین اتفاقاتی که در رابطه با فسخ قرارداد وی در باشگاه مس رخ داده اشاره کردیم . باشگاه مس کرمان نیز شب گذشته و بعد از مصاحبه عجیب سرپرست تیم فوتبال این باشگاه و جوسازی تعدادی از رسانه ها، عکس العمل نشان داده و عارف سعیدیان معاون فنی این باشگاه به دلایل جدایی این بازیکن به صورت شفاف اشاره نموده که به نوعی دلایل مجموعه خبری ما را نیز تایید می کند. سعیدیان در رابطه با فسخ قرارداد این بازیکن کلمبیایی گفته: روز پس از صدور ای تی سی ، این بازیکن اعلام کرد پیشنهاد جدیدی درخصوص افزایش ۷۰ هزار دلاری قراردادش که پیش از این امضا شده بود را دارد و درست روز بعد از طرح این پیشنهاد و در حالی که باشگاه آمادگی لازم برای بررسی آن را داشت مجددا این بازیکن اعلام کرد که مشکلات شخصی او در کشورش شکل حادی پیدا کرده است که باید هرچه سریعتر برای رفع آن اقدام نماید و بازهم خواستار فسخ قرارداد و جدایی خود شد.
معاون فنی باشگاه مس کرمان با بیان اینکه کارهای صدور آی تی سی او نهایی و بقیه مراحل صدور کارت بازی وی نیز در حال انجام شدن بود و در حالیکه با مساعدت شرکت مس قسط اول این بازیکن هم آماده پرداخت بود ولی در نهایت این بازیکن با اصرار خود مبنی بر گرفتن فسخ قرارداد باتوجه به مشکلات شخصی، با باشگاه توافق نامه ای رسمی را امضا کرد و با رضایت کامل خود این فسخ را انجام داد .
آقای سعیدیان ادامه داد؛ قسط اول بورا بازیکن دیگر خارجی تیم نیز پرداخت شده است. حال سوالی که مطرح است اینکه، جناب سرپرست عضوی از این باشگاه است چرا این صحبت ها را مطرح می کند؟ایشان نمی داند که این ادعاهای عجیب و غیرواقعی باعث می شود که هوادار در مقابل باشگاه قرار گیرد؟! با توجه به اینکه سرپرست یک تیم زیر مجموعه مدیرعامل باشگاه است چرا وی با مدیرعامل در رابطه با این مصاحبه هماهنگی نکرده است؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *