در پی فسخ قرارداد بازیکن کلمبیایی؛ چرا برخی اصرار دارند باشگاه مس را مقصر جلوه دهند؟! رسانه پایتخت نشین: بازیکن کلمبیایی به خاطر مشکلات مالی باشگاه مس جدا شد! سرپرست تیم مس کرمان: باشگاه در آن مقطع نتوانست به تعهدات خود عمل کند!

شفافیت در ورزش/ ماجرای بازیکن کلمبیایی تیم مس کرمان از روز گذشته برای برخی از رسانه های پایتخت نشین به یک سوژه ای خاص تبدیل شده است؛ خبری که قریب به یک هفته پیش ما به آن پرداخته و شفاف گفتیم که چه دلایلی باعث شده که این بازیکن قرارداد خود را با تیم مس کرمان فسخ کند. گفتیم که شنیده شده در پشت پرده جذب این بازیکن کلی شبهه وجود دارد و گفتیم که شنیده شد یکی از ایجنت های رسمی فوتبال در تماس با یکی از همکاران ما اعلام کرده که این بازیکن، بازیکن وی بوده و برخی در این بین، این بازیکن را از وی جدا کرده و خودشان را همه کاره این بازیکن معرفی کرده اند. ایشان همچنین اعلام کرده بود که نخواهم گذاشت این بازیکن در تیم مس بماند!تمام این حرف ها ادعای این ایجنت رسمی در تماس با همکار ما بود و اینکه ایشان درست می گوید یا خیر مشخص نیست. اما موضوع دیگری که حائز اهمیت است اینکه شنیده شده یکی از رسانه های پایتخت نشین به دلیل آنکه از کرمان عده ای به وی خط می دهند؛ از جمله دلال معروفی به نام «م_الف»، اصرار دارد که این بازیکن کلمبیایی به این دلیل از مس کرمان جدا شده که باشگاه مس نتوانسته به تعهدات مالی وی در قبال این بازیکن عمل کند و عدم واریز پول به حساب وی باعث فسخ قرارداد شده است. همه می دانیم که هدف این افراد در کرمان و همچنین برخی از رسانه های پایتخت نشین آن است که به هر شکلی که شده هواداران و مردم را در مقابل مدیران باشگاه مس قرار دهند. در صورتی که از دلایلی که در بالا در رابطه با این بازیکن هم اگر بگذریم ، طبق بررسی هایی که انجام دادیم باشگاه مس هیچ مشکلی برای پرداخت مطالبات این بازیکن نداشته و پول این بازیکن نیز آماده بوده است اما به دلیل اینکه آی تی سی این بازیکن هنوز نیامده بوده و همچنین مشکلات قانونی نیز وجود داشته، این باشگاه نمی توانسته به حساب این بازیکن پول مد نظر را واریز نماید. در همین راستا همچنین شنیده ایم این بازیکن با چشمانی اشک بار در باشگاه مس اعلام کرده که به دلیل مشکلات شخصی و بیماری مادرش قصد دارد جدا شود و با امضا رضایت نامه و اینکه هیچ طلبی از این باشگاه نخواهد داشت، اقدام به فسخ قرارداد کرده است. اما می بینیم برخی رسانه ها بر آن هستند موضوع جدایی این بازیکن را به شکل دیگری جلوه دهند! در همین راستا یکی دیگر از رسانه ها در گفتگو با حجت جهرمی سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با دلایل جدایی این بازیکن مصاحبه ای کرده که در کمال تعجب می بینیم که جناب سرپرست نیز به همان مواردی که برخی از رسانه ها اشاره کرده اند و می کنند، اشاره کرده است..
✍️گفتگوی این رسانه با جهرمی ، سرپرست تیم فوتبال مس کرمان؛
سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در این زمینه اظهار داشته: توافقی با باشگاه صورت گرفته بود که عمل نکردن به این تعهدات سبب جدایی این بازیکن کلمبیایی از ترکیب کرمانی ها شد. ایشان یادآور شده: این بازیکن تاریخی اعلام کرد که مشکل مالی اش باید حل شود اما باشگاه به علت برخی محدودیت ها، در آن مقطع نتوانست به تعهدات خود عمل کند لذا این بازیکن درخواست فسخ قرارداد ارائه داد. وی عنوان کرد: مشکل این بازیکن به خاطر مسائل مالی بوده است.
جهرمی در پاسخ به این پرسش که وضعیت بازیکن گینه ای مس کرمان به چه صورت است و آیا مشکلات مالی باشگاه های زیرمجموعه شرکت ملی مس باعث جدایی او هم می شود؟ پاسخ داد: این بازیکن نیز مشکلاتی مالی دارد اما انعطاف پذیری این بازیکن بیشتر و تا این لحظه در کرمان مانده است.
وی در پاسخ به پرسشی درباره چرایی مشکل مالی ادامه داد: باشگاه اعلام می کند شرکت مس باید منابع مالی به باشگاه تزریق کند اما هنوز این منابع به باشگاه وارد نشده است.
حمایت ضعیف امسال شرکت ملی مس از باشگاه های زیرمجموعه این شرکت در استان کرمان در حالیست که عمده این باشگاه ها با این مسایل دست و پنجه نرم می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *