ستاره مس کرمان: می خواستند ما را در مقابل هواداران قرار دهند! نکته؛ جناب کاظمیان، همین سایتی که الان مصاحبه کردی به دنبال قراردادن تیم در مقابل هوادار و باشگاه بود!

شفافیت در ورزش/ امین کاظمیان ستاره مس کرمان در خصوص اعتصاب چند روز اخیر بازیکنان این تیم با سایت پایتخت نشین گفته: در حال حاضر جو خیلی خوبی در تیم حاکم است. در یکی دو روز اخیر به خاطر مسائل مالی که برخی بازیکنان را درگیر کرده بود، تمرینات با حضور همه بازیکنان انجام نشد که این موضوع حل شد و همه به تمرینات برگشتند.
وی علت عدم حضور گروهی از بازیکنان را اینگونه اعلام کرد: رقم قرارداد بازیکنان فصل پیش چندان زیاد نبود و صرفا قرار شد به خاطر صعود مبلغی را به عنوان پاداش دریافت کنند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در واقع علت اصلی تمرین نکردن بچه‌ها در یکی دو روز اخیر نیز همین بوده است.
کاظمیان با تاکید به اینکه اوضاع مس خوب است، گفت: هواداران مطمئن باشند که مشکل خاص دیگری در تیم وجود ندارد و این را بدانند بازیکنانی که امسال به تیم اضافه شده‌اند از حیث دریافت مطالبات هیچ مشکلی ندارند و حتی در روزهایی که بازیکنان سال قبل معترض بودند، آنها در تمرینات حاضر بوده‌اند. شاید برخی افراد قصد داشتند در این شرایط ما را مقابل هواداران قرار دهند اما هواداران هوشیار مس قطعا شرایط موجود را درک می‌کنند. هر چند همه چیز ختم به خیر شد و همه بازیکنان در تمرینات حضور دارند.
نکته؛ خیلی جالب است؛ امین کاظمیان هافبک مس کرمان گله مند این موضوع است که افرادی می خواستند بازیکنان این تیم را در مقابل هواداران قرار دهند و آنها اجازه ندادند. جناب کاظمیان، دقیقا همین سایتی که جنابعالی و دیگر بازیکنان تیم شما از امروز صبح تند تند با آن مصاحبه می کنید تمام تلاش خود را کرد که تیم را در مقابل باشگاه قرار دهد اما موفق نشد، چون دیگر دست برخی که در پشت پرده این اعتصاب بودند برای باشگاه و شرکت مس رو شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *