مهاجم مس: برای گرفتن پاداشِ بازیکنان تیم، اعتصاب کردیم! سوال؛ جناب بزرگ، شما طلبی از باشگاه مس دارید؟!

شفافیت در ورزش/شروین بزرگ، مهاجم ظاهراً گلزن مس کرمان در خصوص تعطیلی و اعتصاب بازیکنان مس کرمان با رسانه پایتخت نشین مصاحبه کرده و گفته: چند روزی است که همه بچه‌ها تصمیم گرفته‌اند تمرین نکنند. علتش این است که باشگاه باید به بازیکنان سال گذشته که تیم را بالا آورده‌اند پاداش صعود پرداخت می‌کرد و بخشی از مطالبات بازیکنان جدید را نیز به حسابشان واریز می‌کرد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. حالا می‌گویند که قرار شده تا نیم فصل طی یک نامه کتبی مطالبات را پرداخت کنند…
نکته؛ جالب است که می بینیم بازیکنان مس کرمان دقیقا با همان سایت پایتخت نشینی مصاحبه می کنند که این سایت در چند روز گذشته تمام تلاش خود را کرد که بازیکنان مس را در مقابل باشگاه و شرکت مس قرار دهد. باشگاه مس می گفت ما ۳۵ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال را پرداخت کرده ایم و این تیم هیچ مشکل مالی ندارد، اما این سایت اصرار داشت که اعتصاب بازیکنان به خاطر مشکلات مالی است!
حالا هم جناب شروین بزرگ مصاحبه کرده و گفته: ما به خاطر طلب دیگر بازیکنان که فصل گذشته پاداش خود را دریافت نکرده اند اعتصاب کردیم. حال مشخص نیست چه کسی به آقای شروین بزرگ و دیگر بازیکنان اجازه داده که تمرینات این تیم را تعطیل کنند؟!
آقای بزرگ، مگر شما طلبی از باشگاه مس دارید که تمرین نمی کنید؟!شما کاپیتان تیم هستید یا ستاره تیم که در مورد تیم مصاحبه می کنید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *