علارغم اصرارِ عجیب رسانه خاصِ تهرانی؛! دلیل تعطیلی تمرینات مس، مشکلات مالی نیست!!! چرا به این رسانه خط می دهید تا بر علیه باشگاه بزند؟!

شفافیت در ورزش/ در اقدامی عجیب؛ از روز دوشنبه تمرینات تیم مس کرمان تعطیل شده و در یک رسانه‌ تهرانی نیز عنوان می‌شود که تمرینات مس به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده است!
در ادامه مطالب این رسانه، می‌نویسد که فرزاد حسین‌خانی در حمایت از بازیکنان این تیم، در تمرینات حاضر نشده است. روز گذشته نیز در ادامه همان مطالب، این رسانه تیتری زد مبنی بر اینکه «سرنوشت نفت، در انتظار مس» و از شرکت مس بابت عدم پرداخت مطالبات باشگاه‌ها انتقاد کرد. علاوه بر این رسانه، چند رسانه استانی نیز با کپی برداری از اخبار این سایت، عنوان می‌کنند که به دلایل مشکلات مالی تمرینات تیم مس تعطیل شده که اصلا درست نیست. طبق شنیده‌های ما؛ باشگاه مس تاکنون ۳۵ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده است یعنی ۵ درصد بیشتر از حد تعیین شده در قرارداد.
از لحاظ پاداش گرچه نتایج چندان مناسبی کسب نکرده اما حدود ۷۰ میلیون تاکنون تمام افراد پاداش دریافت کرده‌اند. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و … تاکنون ۳۰ درصد دریافتی داشته‌اند و اینکه از مشکلات مالی حرف می‌زنند، درست نیست. علت اصلی تعطیلی تمرینات تیم مس زیاده خواهی «م-الف» و دوستانش است که سبب تعطیلی تمرینات تیم شده‌اند. چه خوب است که نهادهای نظارتی هرچه سریعتر به وضعیت اسفناک این روزهای تیم مس کرمان ورود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *