یکی از افراد تاثیر گذار در شرکت مس؛ سه تیم در لیگ برتر؟!؛« به هیچ وجه»

شفافیت در ورزش/ شرکت ملی مس ایران در حال حاضر دو تیم در لیگ برتر فوتبال کشور، یک تیم در لیگ یک فوتبال کشور، دو تیم در لیگ برتر فوتسال کشور(آقایان و بانوان)، یک تیم در لیگ برتر فوتسال کشور و دهها تیم در لیگ های مختلف فوتبال و همچنین کلی تیم در رشته های غیر فوتبالی در قالب باشگاههای مس کرمان، مس رفسنجان ، مس شهربابک، مس سونگون و ورزش مس سرچشمه در زیر مجموعه خود دارد که سالانه برای رتق و فتق امور این باشگاهها که هر باشگاه بیش از ده تیم مختلف را مدیریت می کند، قریب به ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه می کند؛ البته به اعتقاد اکثریت کارشناسان ورزشی، این رقم جوابگوی یک تیم فوتبال در لیگ برتر هم نیست!!!.
در چند روز گذشته و بعد از اینکه در این فصل تیم فوتبال مس شهربابک توانسته به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر خود را مطرح نماید، بحث هایی در برخی محافل رسانه ای و خصوصی مطرح شده که با صعود احتمالی این تیم به لیگ برتر آیا شرکت مس توان اداره سه تیم به صورت همزمان در لیگ برتر را دارد یا خیر؟!
چند روز پیش در همین راستا تحلیلی را انتشار دادیم و در این باره توضیحاتی را نیز ارائه نمودیم. اما روز گذشته ارتباط تلفنی داشتیم با یکی از افراد تأثیرگذار در شرکت مس که ارتباط بسیار نزدیکی نیز با مسوولین این شرکت دارد که ایشان در این باره گفتند: به نظر بنده شرکت ملی مس توان اداره سه تیم به صورت همزمان در لیگ برتر فوتبال را ندارد. البته هنوز زود است در این مورد صحبت شود اما با توجه به اطلاعاتی که دارم شک می دانم که شرکت ملی مس بتواند سه تیم را در لیگ برتر مدیریت کند و البته این موضوع را نیز بایستی اضافه کنم که قطعا در صورت حضور این سه تیم، شاهد سه تیم ضعیف در لیگ برتر خواهیم بود…!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *