⭐️ اولین مربی کرمانی هستم که در مسابقات جهانی هندبال حضور پیدا می‌کنم!⭐️از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مس تشکر می‌کنم!

شفافیت در ورزش/ حمید صادقی، سرمربی موفق تیم هندبال مس کرمان هم اکنون در اردوی تیم ملی هندبال حضور دارد و قرار است ایشان به عنوان کمک اول این تیم را در جام جهانی هندبال همراهی کند. به همین منظور گفتگویی را با این مربی موفق انجام داده ایم که در ادامه می آید:

✍️- آقای صادقی، گویا در اردوی تیم ملی هستید برای حضور در مسابقات جهانی…

اردوی ما از دو روز پیش شروع شده و تمرینات این دوره بر اساس شناخت و هماهنگی تیم تدارک دیده شده است و روند اردویی خوب است و هماهنگی بازیکنان نیز روز به روز بیشتر می‌شود و امیدواریم که در مسابقات پیش رو نیز نتایج خوبی را کسب کنیم.

✍️- چند نفر از شاگردان شما در مس کرمان در تیم ملی نیز عضویت دارند؟!

در حال حاضر از ۳۵ نفر حاضر در اردوی تیم ملی حدود ۶ بازیکن از تیم مس کرمان هستند که در این اردو فقط ۴ نفر دعوت شده‌اند و باتوجه به شناختی که از بازیکنان داشتیم، تعدادی بازیکن به این اردو دعوت نشدند زیرا سرمربی تیم قصد داشتند تا بازیکنان دیگری را نیز از نزدیک ببینند.

✍️- می‌شود گفت که شما به همراه ۴ بازیکن کرمانی نمایندگان استان در تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام خواهید شد، درسته؟!

انشالله که همین طور است و امیدواریم که تعداد بازیکنان کرمانی بیشتر هم بشود. رقابت زیاد است و هر کسی شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشد در لیست نهایی نامش خواهد بود. این باعث افتخار است که مس کرمان به عنوان پرچمدار ورزش استان، بازیکنان بسیاری در تیم ملی داشته باشد.

✍️- در ادوار گذشته، آیا افرادی بوده اند که در قالب مربی کرمانی در تیم ملی حضور داشته باشند و به مسابقات جهانی بروند؟!

در مسابقات جهانی نه اینطور نبوده و بنده اولین مربی کرمانی هستم که در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کنم.

✍️- شما سال گذشته در ذوب‌آهن بودید و باشگاه مس کرمان امسال شما را مجددا به کرمان بازگرداندند. شرایط مس کرمان چگونه بوده است در این فصل؟!

از هیات مدیره و مدیرعامل محترم باشگاه تشکر می‌کنم که همه جوره تیم را حمایت کرده‌اند. مس کرمان در حال حاضر با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم اول و دوم، در رده سوم جدول قرار دارد. چهار بازی تا نیم فصل باقی مانده است و از این بازی‌ها یک بازی آسان داریم اما سه بازی دیگر بسیار سخت است.

✍️- شما سالها در بدنه هیات هندبال استان بودید و دبیر هیات نیز بودید. اکنون وضعیت هیات هندبال استان وضعیت خوبی نیست. هیاتی که رئیس ندارد و به نوعی متزلزل است؛ آیا می‌تواند تاثیر بگذارد روی عملکرد تیم مس در لیگ برتر؟!

از گذشته تاکنون تیم هندبال مس بیشتر از هیات، از طریق باشگاه ساپورت می‌شد و باشگاه تعیین کننده امورات تیم هندبال بوده؛ گرچه تعامل بین تیم هندبال و هیات وجود داشته اما در نهایت تصمیم گیرنده اصلی خود باشگاه است. خانم نژادزمانی فعلا سرپرستی هیات را برعهده دارند و عملکردشان به نسبت خوب بوده و انشالله تا زمان برگزاری مجمع، اتفاقات خوبی برای هیات هندبال رخ دهد و هر کسی می‌آید، به فکر شکوفایی هندبال استان باشد.

✍️- زیاد مزاحمتان نمی‌شویم زیرا در اردوی تیم ملی هستید. به عنوان یک کرمانی به شما تبریک می‌گوئیم و امیدواریم که منشا خیر و برکت برای هندبال استان در آینده باشید….

منم از شما و همه کسانی که ورزش و ورزشکار را حمایت می‌کنند تشکر میکنم. ما سرمایه استان هستیم و امیدواریم که همه مربیان و بازیکنان استان در هر رشته‌ای که هستند مورد حمایت قرار بگیرند تا بتوانند پرچم استان کرمان را بالا نگه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *