⭐️تیم چه در ایران باشد و چه خارج از کشور، هزینه دارد! ⭐️چه می شود که کل ایران برای جذب صادقی جنگ می کنند؟!⭐️ فدراسیون و وزارت ورزش باید قدردان باشگاه‌هایی همچون گل گهر باشند!

شفافیت در ورزش/ باشگاه گل گهر سیرجان را دیگر می توان یکی از باشگاههای حرفه ای کشور دانست که در تمام حوزه ها با یک نقشه راه که برای آن ترسیم شده حرکت می کند. این باشگاه قطعا در آینده ای نزدیک در تمام رشته های ورزشی در سطح اول ورزش کشور حرف بای گفتن خواهد داشت. برای اطلاع از آخرین وضعیت این باشگاه و به خصوص تیم فوتبال آن گفتگویی کرده ایم با محمد اسفندیار پور، مدیرعامل این باشگاه که در ادامه می آید…
✍️- آقای دکتر، تمرینات تیم فوتبال شما شما از کی شروع می‌شود؟!

از شنبه انشالله. در تهران ابتدا تمرینات را آغاز خواهیم کرد و سپس تیم به سیرجان می‌آید و اردویی را در شهر زیبای سیرجان برگزار خواهیم کرد.

✍️- اکثر تیم‌ها در خارج از کشور اردو می‌زنند. باشگاه گل گهر برنامه‌ای برای اردوی خارجی دارد؟!

پیشنهاداتی از سوی کادرفنی به دست ما رسیده است و این پیشنهادات را داریم بررسی می کنیم. اینکه بتوانیم در ایران شرایط بازی‌های دوستانه خوب را رقم بزنیم سخت است و زیرساخت‌های لازم جهت حضور چند تیم و برگزاری اردو در شهری از ایران وجود ندارد. جام جهانی سبب شده تا تیم‌های دیگر اروپایی نیز در ترکیه و سایر کشورهای همسایه اردو بزنند و این کار ما را برای برگزاری بازی‌های دوستانه باکیفیت راحت می‌کند.

✍️- در سال‌های گذشته که به ترکیه می‌رفتید کم خرج بود. گویا از روابط امیر قلعه‌نویی بابت این موضوع استفاده می‌شد. آیا الان نیز همان شرایط هست؟

اینطوری نیست که هزینه‌ای روی دوش باشگاه نباشد ولی خب سعی می کنیم که بیشتر بُعد فنی ماجرا مد نظر ما باشد و هم اینکه بتوانیم با تیم‌های خوب بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشیم. تیم چه در ایران باشد و چه خارج از کشور، هزینه دارد. اینکه می‌گویند تیم بابت این موضوع اسپانسر دارد و هزینه‌های ما نصف می‌شود نه؛ چنین چیزی صحت ندارد. شاید استقلال و پرسپولیس چنین اسپانسرهایی داشته باشند اما گل گهر چنین شرایطی تاکنون نداشته است.

✍️- چند رسانه به این موضوع پرداخته اند که امیر قلعه‌نویی سال سوم حضورش در گل گهر است و در سومین سال حضورش، می‌تواند این تیم را به قهرمانی برساند. شما نیز به این موضوع اعتقاد دارید؟!

این موضوع دو بُعد دارد. ثبات و آرامش اگر وجود داشته باشد، بله می شود نتایج دلخواه را گرفت. مربی در کوتاه مدت نمی‌تواند نتایج خوبی رقم بزند و نتیجه گرفتن در فوتبال نیاز به زمان دارد و این برنامه‌های بلندمدت است که در فوتبال نتیجه می‌دهد. در گل گهر ما تلاش کردیم که آرامشی به وجود بیاید که کادرفنی فقط به کار خودش تمرکز کند و قاعدتاً این اتفاقات سبب شده تا نتایج بهتری تیم گل گهر کسب کند.

✍️- سایت ترانسفر مارکت قیمت بازیکنان را اعلام کرده و گل گهر جزو ۵ تیم برتر فوتبال ایران است. تیمی که می‌خواهد جزو سه تیم برتر شود باید بیشتر از این هزینه کند…

چیزی که ترانسفر مارکت می‌گویند براساس برآورد خودش است و الزاما آن هزینه‌ای نیست که باشگاه پرداخت کرده است. یکی از شاخص‌هایی که مورد ارزیابی قرار می‌گیرد این است که ارزش ابتدای فصل و آخر فصل او را ارزیابی می‌کنند. چه اتفاقی می‌افتد که سعید صادقی از پدیده به عنوان یک بازیکن معمولی به گل گهر می‌آید و آقای پاس گل می‌شود و کل ایران برای جذب او جنگ می‌کنند؟! قطعا اینجا تنها چیزی که نقشی نداشته میزان پرداختی باشگاه گل گهر به این بازیکن است. چیزی که باشگاه گل گهر به این بازیکن داده، ارزش فنی و ما به تفاوتی است که باشگاه گل گهر به آنها داشته است. فدراسیون و وزارت ورزش باید قدردان باشگاه‌هایی همچون گل گهر باشد که دارد کاری می‌کند که کیفیت فوتبال کشور بالاتر می‌رود. قبل از آنکه صورت مالی استقلال و پرسپولیس منتشر شود، صورت مالی ما منتشر می‌شود بخاطر اینکه سهامدار اصلی ما بورسی است. صورت مالی ما مشخص است و همه می‌توانند بروند و ببینند و همچنین فولاد و سپاهان نیز چون بورسی هستند می‌توانند همه ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *