آقای استاندار؛ ورزشی نیستید؛ رفسنجانی که هستید!

شفافیت در ورزش/ در چند روز گذشته مطالب بسیاری درخصوص مسائل مالی باشگاههای مس و بالاخص مس رفسنجان منتشر کردیم و گفتیم که این باشگاهها و به خصوص مس رفسنجان بدترین شرایط مالی خود را در تاریخ سپری می‌کند.
به نوعی وضعیت کنونی باشگاه مس رفسنجان طوری شده که دخل و خرج یا بهتر بگوئیم عرضه با تقاضا نمی‌خواند و مبالغی که شرکت مس به حساب باشگاه مس رفسنجان واریز می‌کند با خرج‌هایی که این باشگاه دارد، اصلا همخوانی ندارد. همین دوستان حاضر در شرکت مس که از نبود پول در شرکت می‌نالند، به باشگاه مس سونگون و تیم فوتبال تازه تأسیس مس سونگون آنقدر می‌رسند که گویا آنها در لیگ برتر هستند! و یا شنیده ها حکایت از آن دارد تراکتور هم از کمک های کلان شرکت مس در این فصل بی بهره نبوده است! بیش از ۷۰ درصد از تولید مس ایران در رفسنجان و سرچشمه صورت می‌گیرد و این حق مردم این دیار است که از سود پرآلاینده‌ترین شرکت کشور سهمی داشته باشند. استاندار کرمان به عنوان رئیس شورای عالی ورزش استان کرمان محسوب می‌شود و گرچه تاکنون ایشان را در هیچ ورزشگاهی ندیدیم اما انتظار این است که آقای استاندار نیز در این شرایط حساس، به داد باشگاه‌های ورزشی استان برسد.
آقای استاندار؛ اگر شما ورزشی نیستند، لااقل رفسنجانی و بزرگ شده شهر رفسنجان که هستید! حداقل محض رضای خدا با مدیران شرکت مس جلسه بگذارید و مسائل را شما بررسی و حل کنید. خواهشاً اطلاعاتی که دوستان در شرکت مس می‌دهند را نپذیرید و از مدیران باشگاههای مس رفسنجان و کرمان نیز بخواهید تا از حقشان حرف بزنند و واقعیت ها را به شما بگویند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *