فرهنگ ورزش کردن برای کارگران باید نهادینه شود ورزشکاران کرمانی در رقابت‌های نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور در بابلسر خوش درخشیدند.

محمد پورغلامرضا زاده، دبیر هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کرمان گفت: مسابقات نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور در رشته‌های گلبال پیشکسوتان، شطرنج و بولینگ به میزبانی استان مازندران شهر بابلسر برگزار شد.
او افزود: کاروان ۴۲ نفره منتخب استان کرمان با ترکیب ۱۹ خانم و ۲۳ آقا متشکل از ورزشکاران، مربیان و سرپرستان در این دوره از رقابت‌ها حضور یافت.

پورغلامرضا زاده تصریح کرد: تیم شنای منتخب استان به سرمربیگری اعظم صدقی به مربیگری معظمه زراعت پیشه و سرپرستی هانیه پورغلامرضازاده متشکل از ۲ ورزشکار بزرگسال و ۳ ورزشکار جوان در این رقابت‌ها حاضر شد.
او بیان داشت: در پایان این رقابت ها، آسیه شهریاری در کلاس b۲ (کم بینایان) رده سنی بزرگسال در رشته‌ی ۵۰ متر قورباغه مدال نقره را کسب کرد.

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان گفت: یسنا صدقی در کلاس b۱ (نابینایان مطلق) در رشته‌ی ۵۰ متر آزاد مدال نقره و در ۱۰۰ متر آزاد مدال مداا طلا را از آن خود کرد.
او افزود: فاطمه حبیبی در کلاس b۲ (کم بینایان) در رشته ۵۰ متر کرال پشت مدال طلا و۱۰۰ متر قورباغه مدال برنز را به خود اختصاص داد.
پورغلامرضا زاده تصریح کرد: حدیث درویش گوهری در کلاس b۲ (کم بینایان) در رشته ۵۰ متر قورباغه به مدال طلا و شکستن رکورد ملی دست یافت.

وی بیان داشت: در بخش آقایان نیز تیم گلبال پیشکسوتان به مربیگری رمضان هابیلی و سرپرستی عیسا صوفی آبادی، متشکل از حمید احمد یوسفی، رمضان جهانداری، غلامرضاخدامی، عباس سلاجقه و منصور باغبانی موفق به کسب مقام سوم دسته دوم کشوری شدند.
پورغلامرضا زاده گفت: در رشته بولینگ و در نخستین دوره مسابقات هم، حمیدرضا حافظی نژاد درکلاس b۱ (نابینایان مطلق) مدال نقره و ناصرکرمی رباطی در کلاس b۲ (کم بینایان) مدال طلا را به مربیگری علیرضا حقیقی نژاد کسب کردند.
او افزود: در مسابقات دو ۵۰۰۰ متر و در کلاس b۱ (نابینایان مطلق) یاسر شجاعی موفق به کسب مدال نقره شد که علی نخعی به عنوان دونده همراه وی را همراهی کرد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *