دکتر پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان کرمان: قدردان خدمات دکتر سعد محمدی در حوزه ورزش استان هستیم

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه‌ی بازدید اردشیر سعد محمدی مدیرعامل و اسماعیلی رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران از روند پیشرفت ساخت و ساز پروژه ورزشگاه مس کرمان با قدردانی از خدمات مؤثر اردشیر سعدمحمدی، مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه ورزش این استان گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران، در سال‌های اخیر دست به اقدامات گسترده‌ای در حوزه مسئولیت اجتماعی زده است.

او افزود: آنچه در شرکت مس در این حوزه اتفاق افتاده است، نه‌ تنها برای شرکت‌های معدنی و صنعتی، بلکه برای شرکت‌های ایرانی فعال در همه بخش‌ها می‌تواند الگو باشد.

پاریزی با اعلام اینکه انجام مسئولیت‌های اجتماعی به دلیل هزینه‌هایی که برای شرکت‌ها به‌همراه دارد، معمولاً مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد، گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران تاکنون در راستای ایفای نقش مسئولیت اجرایی خود در قبال جامعه هدف بخصوص مناطق همجوار اقدام به ساخت ورزشگاه‌هایی در شهر‌های کرمان، رفسنجان و شهر بابک کرده است.

او افزود: حمایت از ورزش قهرمانی و ورزش‌های همگانی و زیرساخت‌های ورزشی با تاسیس باشگاه‌های ورزشی در مس کرمان، رفسنجان، شهربابک، پاریز و حمایت از رشته‌های غیر فوتبالی و مدال آوران پارالمپیکی از جمله زهرا نعمتی و پیمان نصیری از اقدامات خوبیست که در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت انجام شده و این روند نیز وقفه ناپذیر است.

پاریزی اقدامات شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی را ستود و ابراز امیدواری کرد: همچنان با حضور سعدمحمدی، مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران شاهد توجه به حوزه ورزش این استان باشیم.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *