اعطا اعتبارنامه مجمع جوانان به دست مدیر کل ورزش کرمان

میثم پاریزی، در دیدار اعضای مجمع جوانان استان کرمان ضمن تقدیر از خدمات اسدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، گفت: روح اله اسدی از زمان حضور خود در این کرسی، چهره استان را در این حوزه تغییر داده و ما کمترین دغدغه را در حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان داریم که نشان دهنده توانمندی، اشراف و تعامل سازنده وی است.

 

او افزود: با توجه به گستردگی استان کرمان و با عنایت به اینکه نمایندگانی از شهرستان‌های استان در مجمع حضور دارند، می‌توان برخی مسئولیت‌ها را به شهرستان‌ها موکول کرد که این رویه می‌تواند به رشد و توسعه سمن‌های شهرستانی و درنهایت به امور مجمع کمک کند.

پاریزی تصریح کرد: از آنجا که بروکراسی اداری روند پیشبرد امور را کند می‌کند، از این رو حضور سمن‌ها در اجرایی کردن اقدامات بسیار کمک کننده است و با توجه به ظرفیت NGO استان و وجود نشاط و انگیزه در آن‌ها نه تنها هیچ محدودیتی ایجاد نمی‌شود بلکه با نبوغ و ریسک پذیری آن‌ها حتی می‌توان استان را در کشور سرآمد کرد.

 

او ابراز امیدواری کرد: سال آینده که انتخابات کشوری مجمع برگزار می‌شود استان کرمان بتواند کرسی هیئت رئیسه خود را حفظ کرده و بار دیگر پتانسیل استان در این بخش را افزایش دهد.

روح اله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این نشست که نخستین جلسه رسمی مجمع جوانان استان کرمان بود، با اشاره به اینکه باید از فرصتی که برای اعضای مجمع جوانان پیش آمده است استفاده شود، گفت: تحریم‌های ظالمانه علیه ایران موجب شده است تا دولت از برنامه‌های خود عقب بماند و این مسئله فرصت مناسبی را برای سازمان‌های مردم نهاد به وجود آورده است تا خود را در جغرافیای مناطق خود غالب کرده و با اقدامات داوطلبانه، توانمندی هایشان را نشان دهند.

 

او افزود: در حال حاضر از سوی ارگان‌های دولتی اقدام شاخصی انجام نمی‌شود ضمن اینکه ما نیز در مدت مشابه سال قبل حدود ۶۰ کارگاه آموزشی برگزار کردیم، اما امسال به دلیل تزریق نشدن بودجه این اقدامات انجام نشد، اما سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند با تکیه بر توان و پتانسیل خود این فعالیت‌ها را انجام دهند.

احمد احمدی نژاد رییس مجمع جوانان استان کرمان هم گفت: خوشبختانه با اتحاد و انسجام، تیم مجمع جوانان استان از افراد فعال و توانمند سازمان‌های مردم نهاد تشکل شد.

 

او با اعلام اینکه طی مدت کوتاهی از زمان تشکیل مجمع جوانان سعی شد کم و کاستی‌های ساختاری در مجمع رفع شود، بیان داشت: در این مدت دو اقدام اساسی صورت گرفت که نخست، تلاش شد با تعیین کمیسیون‌های تخصصی، از حضور کلیه سازمان‌های مردم نهاد جوانان برای حل مشکلات استفاده شود و در این راستا تاکنون دو کمیسیون تعیین و تکلیف شده است.

احمدی نژاد افزود: از دیگر اقدامات، رسانه‌ای کردن فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد بوده است که برنامه ریزی مشخصی برای این اقدام صورت گرفته است.

 

او تصریح کرد: با لطف خداوند تلاش خواهیم کرد تا پایان سال وب سایت تخصصی سازمان‌های مردم نهاد نیز راه اندازی شود که همه این‌ها در راستای ارتقای نشاط اجتماعی در بین جوانان و ایجاد انگیزه برای تلاش و فعالیت بیشتر در بین سمن‌های جوانان است.

در این نشست سایر اعضای مجمع جوانان استان نیز به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداخته و در پایان نیز اعتبارنامه خود را از مدیرکل ورزش و جوانان استان دریافت کردند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *